Opdragelse 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Jeg ville også sige nej. Og hvis det ikke forståes jamen så bare sæt hende ned. Tit er det bedst bare at fjerne dem fra det de ikke må. 

Det værste er at hun slår og kradser, men det må være vejen frem at sætte hende ned og lade hende rase ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med hvordan jeg opdrager min datter..

Hun har et forfærdeligt temperament og hun slår meget når hun bliver sur. Hvis jeg tager hendes hånd væk og siger "ae ae" tænder hun først helt af Hun bliver så gal at jeg bare må ligge hende på gulvet for jeg kan slet ikke holde hende..

Hvad gør jeg lige?? Hun er lige blevet et år så det er da bedre at tage det nu, inden hun bliver ældre

vanessa er også lige inde i sådan en periode... måske det bare noget de lige skal igennem.

vanessa niver og det gør vildt ondt. når hun gør det tager jeg fat i hendes arm og siger bestemt nej. nogen gange griner hun andre gange kigger hun væk og ser ud som hun "skammer" sig. hun ved godt hun ikke må. men tror ikke helt de kan lade være.

men jo synes helt klart man hellere skal tage den før, end siden. vi "øver" også at man skal sidde "pænt" ved bordet.

Anmeld

18. december 2010

mor-til-vanessa

mor-til-vanessa skriver:

vanessa er også lige inde i sådan en periode... måske det bare noget de lige skal igennem.

vanessa niver og det gør vildt ondt. når hun gør det tager jeg fat i hendes arm og siger bestemt nej. nogen gange griner hun andre gange kigger hun væk og ser ud som hun "skammer" sig. hun ved godt hun ikke må. men tror ikke helt de kan lade være.

men jo synes helt klart man hellere skal tage den før, end siden. vi "øver" også at man skal sidde "pænt" ved bordet.

okay det lyder måske lidt ledt nu jeg læser det igennem, med at tage fat i hendes arm.

det er altså ikke hårdt og så hun får mærker. bare tager den væk

Anmeld

18. december 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

Det er sikkert en periode hvor hun prøver af, men for søren hun har et iltert temperament

Aner ikke hvor hun har det fra

Anmeld

18. december 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

okay det lyder måske lidt ledt nu jeg læser det igennem, med at tage fat i hendes arm.

det er altså ikke hårdt og så hun får mærker. bare tager den væk

Jeg er helt med på hvad du mener

Anmeld

18. december 2010

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Jeg er helt med på hvad du mener

hæhæ ok det kunne jo godt lyde lidt voldsomt, måske.

men nej de har slet ikke deres temperement fra os vel.

men hvis hun bliver sur, ville jeg bare sætte hende ned og gå, så kan hun jo komme når hun har raset ud :-) 

Anmeld

18. december 2010

pussepige

Laulund87 skriver:

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med hvordan jeg opdrager min datter..

Hun har et forfærdeligt temperament og hun slår meget når hun bliver sur. Hvis jeg tager hendes hånd væk og siger "ae ae" tænder hun først helt af Hun bliver så gal at jeg bare må ligge hende på gulvet for jeg kan slet ikke holde hende..

Hvad gør jeg lige?? Hun er lige blevet et år så det er da bedre at tage det nu, inden hun bliver ældre

Har været det samme igennem med min søn Tobias.. Snakkede med SP om det og hun sagde at man skulle selvfølgelig sige nej.. Og prøve at aflede ham.. Feks ved at sige til ham hvor er bilen så de lidt glemmer det de er igang med.. Det har hjulpet her med at aflede ham. Han kan dog stadig godt være "slem"

Anmeld

18. december 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ ok det kunne jo godt lyde lidt voldsomt, måske.

men nej de har slet ikke deres temperement fra os vel.

men hvis hun bliver sur, ville jeg bare sætte hende ned og gå, så kan hun jo komme når hun har raset ud :-) 

Ja jeg tror også det er planen

Anmeld

18. december 2010

Laulund87

pussepige skriver:

Har været det samme igennem med min søn Tobias.. Snakkede med SP om det og hun sagde at man skulle selvfølgelig sige nej.. Og prøve at aflede ham.. Feks ved at sige til ham hvor er bilen så de lidt glemmer det de er igang med.. Det har hjulpet her med at aflede ham. Han kan dog stadig godt være "slem"

Jeg synes bare ikke jeg kan "geare hende ned" når hun først er startet..Kan kun sætte hende på gulvet for jeg kan ikke holde hende

Anmeld

18. december 2010

pussepige

Laulund87 skriver:

Jeg synes bare ikke jeg kan "geare hende ned" når hun først er startet..Kan kun sætte hende på gulvet for jeg kan ikke holde hende

Oki hvornår er det værst altså morgen middag aften.. Mon hun er sådan fordi hun feks er træt?

Men hvis hun hysser helt af så lad hende sidde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.