Så blev det endelig min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Pige2009

ladydan1 skriver:

Ihh det gør mig bare så glad at høre. så bliver man også bekræftet i at man HAR gjort det rigtige.

Kæmpe knus

Sisse

Det er også en super følelse Hvordan går det med Nicklas? Har tænkt sådan på jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Sad bare og grinede af min frustration over de manglende bænke
Og mit mysterium over hvor de var blevet af 
Men ellers troede jeg du skulle vise mig, hvordan man laver en velsmagende kop cacao uden sukker

Jeg bruger blot bitter chokolade (dog ikke sukkerfri), sødmælk og en lille smule SØD Mumsen gumsen

Anmeld

18. december 2010

Nemesis

Baagøe skriver:

Det er også en super følelse Hvordan går det med Nicklas? Har tænkt sådan på jer...

Jamen Nicklas sagen er ikke slut endnu. kommunen har dog indrømmet de har trådt i spinaten og vi har været til nogle ekstra møder. Disse går dog udelukkende på hans fremtid og ikke på at give ham hjælp. SUK!

En krig af gangen men hold da k*ft det er op ad bakke.
Tak fordi du lige huskede det

knus Sisse

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

ladydan1 skriver:

Jamen Nicklas sagen er ikke slut endnu. kommunen har dog indrømmet de har trådt i spinaten og vi har været til nogle ekstra møder. Disse går dog udelukkende på hans fremtid og ikke på at give ham hjælp. SUK!

En krig af gangen men hold da k*ft det er op ad bakke.
Tak fordi du lige huskede det

knus Sisse

Øv, hvor træls. Har du set Rikkes indlæg om Kasper? Der er heldigvis kommet skred i tingene hos dem, så jeg håber det samme sker for jer

Selvfølgelig husker jeg det, eftersom vi har skrevet så meget sammen

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Jeg bruger blot bitter chokolade (dog ikke sukkerfri), sødmælk og en lille smule SØD Mumsen gumsen

Lyder lækkert

Anmeld

19. december 2010

Nemesis

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Har du set Rikkes indlæg om Kasper? Der er heldigvis kommet skred i tingene hos dem, så jeg håber det samme sker for jer

Selvfølgelig husker jeg det, eftersom vi har skrevet så meget sammen

Ja har godt se hendes indlæg og synes det er rigtig dejligt. Det er jo også bare at blive ved men en gang imellem Har man bare ikke energien.

Sisse

Anmeld

19. december 2010

TbCp

Arrhmen hvor fantastisk!!!

Tilløk!

Anmeld

19. december 2010

Becks

Tillykke søde..

Hvor er det bare FANTASTISK

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Lyder lækkert

Det er det også

Anmeld

19. december 2010

B&J

såååå dejligt sååå dejlig og fed en julegave jubii kan godt forstå armene ikke kan komme ned det må være super fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.