Så blev det endelig min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Stoooort tillykke søde ven.
Hvor er det bare super dejligt for dig.
Du ønskes al mulig held med fremtiden.

Kærligst og knus
Sussie

1000 tak søde. Idag er det min tur til at drikke varm cacao

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

Kbh tillykke. Hvor er det dejligt for dig, så går du rigtigt et nyt år i møde.

Sisse

Mange tak søde. Det er bare så fedt, at der endelig sker noget godt for mig efter hele den her misére. Jeg er også sikker på, at min omverden kan mærke, at jeg er gladere og mere energisk efter at have truffet den endelige beslutning

Anmeld

18. december 2010

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Mange tak. Det kunne ikke være bedre og med en lønforhøjelse, er der god basis for at kunne spendere lidt ekstra på det kommende januarudsalg

Hvor er det fedt :-) Så bliver man lige 10cm højere.. Og så lige op til januarudsalget, kunne da ikke være bedre, så kan du rigtig forkæle dig selv og din lille prinsesse :-)

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Heidibh skriver:

Hvor er det fedt :-) Så bliver man lige 10cm højere.. Og så lige op til januarudsalget, kunne da ikke være bedre, så kan du rigtig forkæle dig selv og din lille prinsesse :-)

Det bliver nok mest Laura, da hun mangler gode bodyer og et par varme vinterstøvler Men mon ikke jeg falder over en lille ting til mig selv, jeg simpelthen ikke kan leve foruden

Anmeld

18. december 2010

Nemesis

Baagøe skriver:

Mange tak søde. Det er bare så fedt, at der endelig sker noget godt for mig efter hele den her misére. Jeg er også sikker på, at min omverden kan mærke, at jeg er gladere og mere energisk efter at have truffet den endelige beslutning

Det er jeg helt sikker på de kan søde. Jeg er sikker på du er ved at sprænge af positiv energi.

Sisse

Anmeld

18. december 2010

dorthemus

Fed julegave..TILLYKKE med den!

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

1000 tak søde. Idag er det min tur til at drikke varm cacao

Hehe..ja du skylder mig jo en kop..det må vi se på i det nye år...kunne det ikke være hyggeligt??? 

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

ladydan1 skriver:

Det er jeg helt sikker på de kan søde. Jeg er sikker på du er ved at sprænge af positiv energi.

Sisse

Det kan du bande på!  Jeg har også fået kæmpe hos på arbejdet for netop min energi, mit gå-på-mod og mit positive syn på alt

Anmeld

18. december 2010

nilletøz

Sikke dog en julegave at få...

Stort tillykke til dig.... Alt held og lykke frem over

Anmeld

18. december 2010

Trine89

YAY

rigtig mange gange tillykke.. dejligt at lykken også vil tilsmile dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.