Så blev det endelig min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Sjl-msl-Mkl

TILLYKKE med det..

Dejligt og høre at du endelig har lidt medgang.. Det fortjener du..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Bavianis

Baagøe skriver:

Efter et ind til nu hårdt år med masser af udfordringer, jeg sagtens kunne have været foruden, ser mit liv endelig ud til at flaske sig. Jeg har ikke blot fået afklaring med Lauras far, men nu har jeg sandelig også fået job!

Jeg startede som vikar den 22. november, men allerede i torsdags blot 2½ uge efter, jeg startede, blev jeg kaldt ind og spurgt om jeg ville fastansættes? JA DA! Så jeg er allerede fastansat fra på mandag. Det er bare så fedt Bonus er også en lønforhøjelse, så jeg kan slet ikke få armene ned

Hvor MEGA MONGO SVESKELISTISK!!! STOOORT tillykke - arh, nogle gange fortjener man det sgu! (sagt med Rytteriets bedste snobbe-stemme!)

Hvor vidunderligt. Men det med Lauras far er da gået fuldstændigt hen over hovedet på mig - hvad er der sket i den sag??

Og så får de lige et "hvor det bare et flæske-fedt år vi går i møde"-knus af mig

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

Louisiana28 skriver:

Weeeeeee, hvor fedt!! Hvor dejligt for dig

Mange tak Jeg er også super glad

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

Bavianis skriver:

Hvor MEGA MONGO SVESKELISTISK!!! STOOORT tillykke - arh, nogle gange fortjener man det sgu! (sagt med Rytteriets bedste snobbe-stemme!)

Hvor vidunderligt. Men det med Lauras far er da gået fuldstændigt hen over hovedet på mig - hvad er der sket i den sag??

Og så får de lige et "hvor det bare et flæske-fedt år vi går i møde"-knus af mig

1000 tak - hvor er du sød Jeg oprettede en tråd i sidste uge med en update på Johnny og jeg. Den er her og du må endelig skrive, hvis du har spørgsmål
https://www.baby.dk/debat/78702pi1/parforhold/lauras-far-og-jeg.aspx

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

DatterMalou skriver:

TILLYKKE med det..

Dejligt og høre at du endelig har lidt medgang.. Det fortjener du..

Åh tak søde Jeg synes også det var på tide, der skete lidt godt for mig, men nu tegner fremtiden heldigvis lys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.