Lade barn gå mens du holder det i armene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Dictes mor

Det har jeg aldrig hørt, og et af vores vennepar gik MEGET med deres søn sådan, og han gik selv som 10 mdrs, så det har bestemt ikke sænket hans udvikling. Men til dels kan jeg nu godt forstå, at man skal holde lidt igen, men det er mest fordi jeg kan forestille mig at man skal pase lidt på de små ben og den lille ryg, der sikkert bliver ret træt af at skulle gå en masse rundt. Så alt med måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

twinboys

patella skriver:

Ja der er så meget man ikke "må" - du har ret Og nogle gange blir det for meget - men det kommer selvfølgelig fordi man helst skal gøre det der er bedst for barnet. Men man kan godt bare ofte (i hvert fald med nr. 1) være bange for at "skade" barnet med ting der slet ikke er "farlige"

Mon ikke min søn lærer at gå, lissom de andres børn 

Jo han gør da...

Anmeld

21. december 2010

patella

Brams skriver:

Altid rart at vide at man ikke er ene om det  Lærke går med højre fod udadvendt, ved ikke om det kan have noget at gøre med at hun er usikker på at gå kun med én hånd. Skal lige forbi lægen og have det tjekket så hun ikke begynder at gå "forkert" fra starten, når engang hun kommer igang

Ja det er da en god idé lige at få det tjekket Selvom det nok helt sikkert bare er noget der selv retter sig til

Anmeld

21. december 2010

patella

Dictes mor skriver:

Det har jeg aldrig hørt, og et af vores vennepar gik MEGET med deres søn sådan, og han gik selv som 10 mdrs, så det har bestemt ikke sænket hans udvikling. Men til dels kan jeg nu godt forstå, at man skal holde lidt igen, men det er mest fordi jeg kan forestille mig at man skal pase lidt på de små ben og den lille ryg, der sikkert bliver ret træt af at skulle gå en masse rundt. Så alt med måde

Jeg tror du har helt ret i at det skal være med måde af netop de grunde du nævner! Man skal bare bruge lidt omtanke, så skal det hele nok gå

Anmeld

21. december 2010

Mum33

øhh - lavede stort set ikke andet i 3 mdr. Han gik som 13 mdr!

Anmeld

21. december 2010

lotte32

Aldrig hørt om det, og jeg gik en del med mine, de kunne jo godt lide det, min søn gik først da han var næsten 16 mdr. min datter allerede da hun var 9 mdr.  

Men der kommer jo hele tiden nye ting man må gøre/ikke må gøre, skal gøre/ikke skal gøre... det er jo en hel videnskab at have en baby efterhånden

Nu er det efterhånden nogle år siden mine var små, og der var knap så mange regler, men de er alligevel blevet nogle små fornuftige og selvstændige mennesker, der fungerer godt, både socialt, fagligt, fysisk, ja på alle områder,  til trods for at de ikke er opdraget efter "regler"

Det jeg mener er at jeg tror at så længe man tror på sig selv, og gør hvad man mener er bedst for sit barn.. så kan det ikke gå helt skævt

Lotte

Anmeld

23. december 2010

Nybagt mor

patella skriver:

Det lyder meget som det er her i huset Bastian på 13 måneder går ikke endnu, men ELSKER at gå med os i to hænder - han er ved at komme efter det med én hånd, men er noget mere usikker og søger hele tiden vores anden hånd med sin anden hånd Men det kommer nok altsammen. Der ska bare en noget bedre balance til endnu, før han tør at gå et par skridt selv

Det samme her

Vores lille dreng er 1 år og knap 2 mdr. og han har heller ikke travlt med at gå. Vil gerne gå med os i hænderne, men han taber hurtigt interessen for det.

Til gengæld er han i vuggestuen blevet udnævnt som deres hurtigste kravler nogensinde - så tænker lidt at det har lidt med det at gøre. Alting går jo meget stærkere når han kravler.

Så tager det ikke så tungt - det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.