Blev sgu lidt forarget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

mor-til-vanessa

Tulle28 skriver:

Imorges kørte min kæreste og jeg ud for at købe julegaver. Vores Volvo kunne næsten ikke stå fast på vejen pga. sne, men pludselig ser jeg en mor komme CYKLENDE med sit lille barn bag på. Godt nok havde han/hun cykelhjelm på, men alligevel! Synes godt nok det er uansvarligt at cykle rundt med sit barn i sådan et vejr

Er det bare mig der er lidt sippet??

Knus sure Tulle

altså nu er det jo ikke alle der er så priviligeret at have en bil 

jeg cykler også altid da jeg ikke har nogen bil.

men i det her vejr og sne og glat, har jeg ikke cyklet. jeg har simpelhen ikke turdet gøre det. det har heller ikke være til at gå med klapvognen, så tit har jeg trukket cyklen eller haft min datter i bære sele. jeg turde personligt ikke andet.

men hvis hun vil tage chancen, så det jo op til hende. men jeg tager ikke chancen med sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Tulle28

mor-til-vanessa skriver:

altså nu er det jo ikke alle der er så priviligeret at have en bil 

jeg cykler også altid da jeg ikke har nogen bil.

men i det her vejr og sne og glat, har jeg ikke cyklet. jeg har simpelhen ikke turdet gøre det. det har heller ikke være til at gå med klapvognen, så tit har jeg trukket cyklen eller haft min datter i bære sele. jeg turde personligt ikke andet.

men hvis hun vil tage chancen, så det jo op til hende. men jeg tager ikke chancen med sådan noget

Nej selvfølgelig er det ikke det Jeg har heller ikke været vant til at have bil før her for et par år siden - så jeg er skam udmærket klar over, at man kan blive nødt til at cykle, det var bare det at hun gjorde det i det her snekaotiske vejr, jeg blev lidt forarget over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.