Blev sgu lidt forarget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Tulle28

Imorges kørte min kæreste og jeg ud for at købe julegaver. Vores Volvo kunne næsten ikke stå fast på vejen pga. sne, men pludselig ser jeg en mor komme CYKLENDE med sit lille barn bag på. Godt nok havde han/hun cykelhjelm på, men alligevel! Synes godt nok det er uansvarligt at cykle rundt med sit barn i sådan et vejr

Er det bare mig der er lidt sippet??

Knus sure Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

B&J

Tulle28 skriver:

Imorges kørte min kæreste og jeg ud for at købe julegaver. Vores Volvo kunne næsten ikke stå fast på vejen pga. sne, men pludselig ser jeg en mor komme CYKLENDE med sit lille barn bag på. Godt nok havde han/hun cykelhjelm på, men alligevel! Synes godt nok det er uansvarligt at cykle rundt med sit barn i sådan et vejr

Knus sure Tulle

jaaa der vil jeg nok sige hvordan skal hun ellers komme rundt hvis hun ikke har en bil som jer????

Anmeld

18. december 2010

Tulle28

B&J skriver:

jaaa der vil jeg nok sige hvordan skal hun ellers komme rundt hvis hun ikke har en bil som jer????

Ja ja der fik du mig Aj men så tag dog bussen, vi bor midt i København! Eller træk cyklen i det mindste. Jeg forstår det altså virkelig bare ikke 

Anmeld

18. december 2010

Hasselnødden

Tulle28 skriver:

Knus sure Tulle

Ja lidt

Men det er set i lyset af at uanset hvad du vælger af tranportmiddel idag eller disse dage, være det sig en bus, en bil, en taxa, så er der lige gode chancer for at ingen af dem står fast på vejene og denne kvinde kunne jo måske være på cykel fordi hun ikke har andet transportmiddel, ikke har penge til bussen, ikke har særligt langt hjem og vil spare penge eller være sund f.eks. - og barnet havde cykelhjelm på så det er jo ikke fordi hun ikke har tænkt sig om eller beskyttet sit barn på bedst mulige måde i situationen. 

Jeg ville dog selv studse, men mere spørge i retning af; Hvordan tør hun som førstehåndsindtryk - men det er nok fordi jeg selv i øjeblikket er ufatteligt påpasselig med at køre bilen og helst bare vil blive indendøre hvor der er sikkert at gå (forholdsvist)  Der er jo altid et eller andet man kan skvatte over...

Anmeld

18. december 2010

B&J

Tulle28 skriver:

Ja ja der fik du mig Aj men så tag dog bussen, vi bor midt i København! Eller træk cyklen i det mindste. Jeg forstår det altså virkelig bare ikke 

jeg kunne også finde på af cykle hvis jeg havde en cykle... men der er vi nok så forskellige jeg har aldrig haft en bil eller min mor har så det er cykle gå ben eller bus og tror hun ville tage cykle da jeg tror hun måske ikke har en klapvogn og ikke altid lige fedt med en barnevogn i bussen altid men hvem ved kunne være du skulle ha løbt efter og spurgt hihihihi

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Tulle28 skriver:

Knus sure Tulle

Jeg tror vi andre skulle have set det for at vurdere
Men jeg oplevede noget lignende her den anden dag... En mor trækker sin cykel ned af en bakke med barnet bag på. Da hun vil stoppe cyklen bruger hun håndbremsen, men der er så glat at baghjulet ryger ud til side. Den lille pige bagpå blev SÅ forskrækket og hun græde i stride strømme. Det var så synd. Der havde jeg sgu nok lige valgt at tage barnevognen med og så gå tidligere. 

Anmeld

18. december 2010

sne190810

Tulle28 skriver:

Knus sure Tulle

Hehe, her må jeg nok ogs indrømme du lidt ..

Så længe barnet bare har ordenligt varmt tøj på, så kan jeg ikke så nogen grund til forargelse. For netop som der bliver skrevet at hvordan hun ellers skal kunne komme rundt, hvis hun ikke er så heldig at have bil el. kørekort ..

Anmeld

18. december 2010

Tulle28

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja lidt

Men det er set i lyset af at uanset hvad du vælger af tranportmiddel idag eller disse dage, være det sig en bus, en bil, en taxa, så er der lige gode chancer for at ingen af dem står fast på vejene og denne kvinde kunne jo måske være på cykel fordi hun ikke har andet transportmiddel, ikke har penge til bussen, ikke har særligt langt hjem og vil spare penge eller være sund f.eks. - og barnet havde cykelhjelm på så det er jo ikke fordi hun ikke har tænkt sig om eller beskyttet sit barn på bedst mulige måde i situationen. 

Jeg ville dog selv studse, men mere spørge i retning af; Hvordan tør hun som førstehåndsindtryk - men det er nok fordi jeg selv i øjeblikket er ufatteligt påpasselig med at køre bilen og helst bare vil blive indendøre hvor der er sikkert at gå (forholdsvist)  Der er jo altid et eller andet man kan skvatte over...

Hun lignede ikke en der ikke havde penge til bussen.

Jeg er også sådan en forsigtig per der lister rundt i det her vejr og jeg kunne altså ikke drømme om at tage cyklen - og da slet ikke med mit guld bagpå! 

Men du har da ret i, at man også kan komme galt afsted i bil og bus - jeg vil dog umiddelbart mene at bussen er det sikreste transportmiddel i sådan et vejr her

Anmeld

18. december 2010

Low

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja lidt

Det var også det jeg tænkte

Anmeld

18. december 2010

slettet_7530

Tulle28 skriver:

Knus sure Tulle

jeg tænkte nøjagtigt det samme forleden dag, hende jeg så burde være stået op 15 minutter tidligere og gået med en kælk eller barevognen, så er du sippet er jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.