Snakken om Ananas og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Corn

Myter det hele.

Baby kommer, når baby vil. Undersøgelser har vist, at det er baby og ikke mors krop, der sætter fødslen igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

StineL

Aprilmor11 skriver:

Jah, alt den snak der går med at man skal spise et vis antal dåser ananas på 3 dage for at sætte gang i fødslen , er det noget i sådan har prøvet som har virket ?

Og sex skulle også sætte gang i fødslen, er det noget i har prøvet også som fungerede ?

Den med ananas har jeg ført  Min far har rejst i Amazonas Regnskov, og her fortalte de lokale kvinder, at de bruger ananas til at sætte fødslen igang. Det skal dog være friske ananas... og hvor meget de spiser spurgte min far altså ikke lige om. De bruger det også, hvis de er blevet gravide og gerne vil abortere. Så spiser rigtig meget frisk ananas tidligt i graviditeten, og aborterer derved.

Som sagt ved jeg ikke, hvor meget ananas, der skal til at sætte tingene igang, men det er i hvert fald et middel, der er meget brugt derude  

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

Aprilmor11 skriver:

Jah, alt den snak der går med at man skal spise et vis antal dåser ananas på 3 dage for at sætte gang i fødslen , er det noget i sådan har prøvet som har virket ?

Og sex skulle også sætte gang i fødslen, er det noget i har prøvet også som fungerede ?

Annanas???
Det var dog en afskyelig tanke..og 3 dåser???
OMG..min mave ville da gå til i syreudbrud hvis jeg skulle spise så meget.
Desuden tror jeg, at det er bare SÅ meget en and.
Jeg har spurgt et par gode venner, der er shamaner,  medicinfolk og natives, der lever på den del af kloden, hvor man netop dyrker og har annanas i fri natur, og de siger, at de ALDRIG har hørt om den skrøne. Men de siger at annanas i de mængder derimod kan give kraftig diaré og mavekrampe og dermed kickstarte en fødsel.
Og diaré er lig med dehydrering, så det er bestemt ikke anbefalesesværdigt.

Sex kan derimod godt starte en fødsel.
Dels indeholdemandens sæd lidt af det samme hormon, som stikpiller til igangsættelse indeholder, og det sammen med orgasme, kan få livmoderen til at reagere positivt.
Men helt ærligt....hvorfor ikke bare lade naturen gå sin gang?

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. december 2010

SussieThyssen

StineL skriver:

Den med ananas har jeg ført  Min far har rejst i Amazonas Regnskov, og her fortalte de lokale kvinder, at de bruger ananas til at sætte fødslen igang. Det skal dog være friske ananas... og hvor meget de spiser spurgte min far altså ikke lige om. De bruger det også, hvis de er blevet gravide og gerne vil abortere. Så spiser rigtig meget frisk ananas tidligt i graviditeten, og aborterer derved.

Som sagt ved jeg ikke, hvor meget ananas, der skal til at sætte tingene igang, men det er i hvert fald et middel, der er meget brugt derude  

Pudsigt, for mine native-venner siger at de aldrig har hørt om brugen af det, men at det til gengæld kan give kraftig diaré...men måske netop derfor kan man risikere at abortere.
Har skrevet en kommentar længere oppe.

Anmeld

18. december 2010

CamiRon

Aprilmor11 skriver:

Vi havde sex om fredagen og havde de følgende nætter kraftige plukkerveer (som jeg vågnede af) og mandag fødte jeg vores datter.

Jordemoderen mente det var sex'en der havde sat det igang og det er jeg heller ik selv i tvivl om.

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

CamiRon skriver:

Vi havde sex om fredagen og havde de følgende nætter kraftige plukkerveer (som jeg vågnede af) og mandag fødte jeg vores datter.

Jordemoderen mente det var sex'en der havde sat det igang og det er jeg heller ik selv i tvivl om.

Hehe ja okay

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

Annanas???
Det var dog en afskyelig tanke..og 3 dåser???
OMG..min mave ville da gå til i syreudbrud hvis jeg skulle spise så meget.
Desuden tror jeg, at det er bare SÅ meget en and.
Jeg har spurgt et par gode venner, der er shamaner,  medicinfolk og natives, der lever på den del af kloden, hvor man netop dyrker og har annanas i fri natur, og de siger, at de ALDRIG har hørt om den skrøne. Men de siger at annanas i de mængder derimod kan give kraftig diaré og mavekrampe og dermed kickstarte en fødsel.
Og diaré er lig med dehydrering, så det er bestemt ikke anbefalesesværdigt.

Sex kan derimod godt starte en fødsel.
Dels indeholdemandens sæd lidt af det samme hormon, som stikpiller til igangsættelse indeholder, og det sammen med orgasme, kan få livmoderen til at reagere positivt.
Men helt ærligt....hvorfor ikke bare lade naturen gå sin gang?

Kærligst
Sussie

Hehe okay ..

Jeg ville også bare vente til han er klar , men var nød til at høre folks forskellige meninger, da vi havde diskotionen på arbejdet igår :p

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

StineL skriver:

Jamen, hvis de bruger det til at aborter tidligt i gravdiditeten , hvad så hvis man spiser friske ananas nu ? Skal man passe på med det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.