Snakken om Ananas og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

ESV

Sex virkede får os.. Fik den første ve 20 min efter vi var færdige!!

Men de siger jo at sex kun sætter igang hvis der alligevel skulle ske noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Aprilmor11

Low skriver:

Det skader ikke selv at prøve det men her virkede det ikke en dyt.. Jeg blev alligevel sat igang 42+0, 42+1 og 42+2 hvor jeg fødte. Selv om jeg havde googlet alt og prøvet alt, intet hjalp 

Hehe .. Okay .. Nu må vi se ..

Tak for svar ..

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

ESV skriver:

Sex virkede får os.. Fik den første ve 20 min efter vi var færdige!!

Men de siger jo at sex kun sætter igang hvis der alligevel skulle ske noget!!

Så i realiteten virker det ikke, hvis det kun hjælper hvis der skulle ske noget i forvejen ?

Anmeld

18. december 2010

ESV

Aprilmor11 skriver:

Så i realiteten virker det ikke, hvis det kun hjælper hvis der skulle ske noget i forvejen ?

Nej det kan man vel godt sige det ikke gør.

Men jeg er jo af den holdning at sex virker (men syntes det jo nok kun fordi det virkede for mig...)

Der skulle være nogle stoffter i mandens sæd der kan sætte det hele igang men så skal du bruge rigtig meget sæd. tror måske mere at det er et spørgsmål om orgasme der jo også er nogle sammentrækninger der har gjort det i mit tilfælde..

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

ESV skriver:

Nej det kan man vel godt sige det ikke gør.

Men jeg er jo af den holdning at sex virker (men syntes det jo nok kun fordi det virkede for mig...)

Der skulle være nogle stoffter i mandens sæd der kan sætte det hele igang men så skal du bruge rigtig meget sæd. tror måske mere at det er et spørgsmål om orgasme der jo også er nogle sammentrækninger der har gjort det i mit tilfælde..

Ja det med ogasme har jeg også tit tænkt på .. Tror ikke at det er sexen, men selve orgasmen der gøre det .. Men ved det selvfølgelig ikke

Anmeld

18. december 2010

ESV

Aprilmor11 skriver:

Ja det med ogasme har jeg også tit tænkt på .. Tror ikke at det er sexen, men selve orgasmen der gøre det .. Men ved det selvfølgelig ikke

Mener så rent faktisk der er lavet nogle undersøglser og der er et virkemiddel i sæd, men der er bare ikke ret meget af det.

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

ESV skriver:

Mener så rent faktisk der er lavet nogle undersøglser og der er et virkemiddel i sæd, men der er bare ikke ret meget af det.

Ja okay .. Så det nok derfor det ikke virker hvergang

Anmeld

18. december 2010

Bavianis

Jeg har hørt noget med at hindbærblad-the skulle kunne sætte gang i noget... Det kan købes i Matas. Jeg ved dog ikke om det blot er endnu en skrøne...

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

Diana... skriver:

Den med ananas har jeg aldrig hørt om før. Men den med sex, der er noget i sæden som kan sætte gang i fødslen men der skal RIGTIG store mængder til det vil sige det er RIGTIG meget sex man skal dyrke efter hinanden hvor han kommer hver gang. 

Jah okay

Tak for svar

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

Bavianis skriver:

Jeg har hørt noget med at hindbærblad-the skulle kunne sætte gang i noget... Det kan købes i Matas. Jeg ved dog ikke om det blot er endnu en skrøne...

Tror inderst inde at meget er en skrøne, men at man tror at det hjælper fordi at man tror på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.