Snakken om Ananas og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.546 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Aprilmor11

Jah, alt den snak der går med at man skal spise et vis antal dåser ananas på 3 dage for at sætte gang i fødslen , er det noget i sådan har prøvet som har virket ?

Og sex skulle også sætte gang i fødslen, er det noget i har prøvet også som fungerede ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

oerbaek

Jeg tror meget af det man siger er myter

Meen vi hoppede da selv på den da vi skulle have den første, da terminsdatoen var nået bliver man en smule utålmodig, men jeg kan sige dig at sex hjælper ikke det gør det heller ikke at gå lange ture eller gå på trapper... jeg gik 9 dage over tiden så jeg tror baby kommer når baby er klar...

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

oerbaek skriver:

Jeg tror meget af det man siger er myter

Meen vi hoppede da selv på den da vi skulle have den første, da terminsdatoen var nået bliver man en smule utålmodig, men jeg kan sige dig at sex hjælper ikke det gør det heller ikke at gå lange ture eller gå på trapper... jeg gik 9 dage over tiden så jeg tror baby kommer når baby er klar...

Sådan har jeg det også Har ikke født endnu og er ikke omkring terminen, men havde en diskotion med en som mente at det med sex fungerede, for det var blevet bevist .. Men det var ananasen ikke .. Så det troede han bestemt ikke på Og han blev ved til jeg gav ham ret .. Skulle lige være sikker på at jeg ikke var ene om det

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Der er én ting jeg ved du kan gøre. Det er at vrikke med numsen/hofterne. Har du bækkenløsning ligesom jeg, så gør det ondt. Men det hjælper. Du får barnet længere ned i dit bækken.

Det gjorde jeg og der startede mine små veer.

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

281210 skriver:

Der er én ting jeg ved du kan gøre. Det er at vrikke med numsen/hofterne. Har du bækkenløsning ligesom jeg, så gør det ondt. Men det hjælper. Du får barnet længere ned i dit bækken.

Den har jeg aldrig hørt

Men jeg ville helst ikke fremskynde den, han kommer vel ud når han er klar .. Men der er jo sikkert stor sandsynlighed på at jeg ændre mening, når tiden er der ..

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Aprilmor11 skriver:

Den har jeg aldrig hørt

Men jeg ville helst ikke fremskynde den, han kommer vel ud når han er klar .. Men der er jo sikkert stor sandsynlighed på at jeg ændre mening, når tiden er der ..

Hehe.

Jeg har 10 dage til termin, så jeg valgte at gøre det. Og det hjalp.  Men kommer han nu, så betyder det ingenting, han er klar. Og det er jeg også. Er ved at være TRÆÆÆÆT af at være gravid.

Anmeld

18. december 2010

sne190810

281210 skriver:

Jeps. Samt jeg fik afvide af min jordemoder inde på fødestuen at jeg gerne måtte stå og danse lidt ..Haha, ååh en fest vi havde den dag, men ud det kom hun jo til sidst.

Men ja, bortset fra det tror jeg også bare baby kommer når den er klar til at hilse på verdenen!

Anmeld

18. december 2010

Diana...

Den med ananas har jeg aldrig hørt om før. Men den med sex, der er noget i sæden som kan sætte gang i fødslen men der skal RIGTIG store mængder til det vil sige det er RIGTIG meget sex man skal dyrke efter hinanden hvor han kommer hver gang. 

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

281210 skriver:

Hehe.

Jeg har 10 dage til termin, så jeg valgte at gøre det. Og det hjalp.  Men kommer han nu, så betyder det ingenting, han er klar. Og det er jeg også. Er ved at være TRÆÆÆÆT af at være gravid.

Hehe .. Nej det er jo mellem uge 38 og 42 man føder siger de jo .. Jeg er godt nok glad for min mave og venter bare på at den vokser Men glæder mig også til han kommer ud

Anmeld

18. december 2010

Low

Aprilmor11 skriver:

Jah, alt den snak der går med at man skal spise et vis antal dåser ananas på 3 dage for at sætte gang i fødslen , er det noget i sådan har prøvet som har virket ?

Og sex skulle også sætte gang i fødslen, er det noget i har prøvet også som fungerede ?

Det skader ikke selv at prøve det men her virkede det ikke en dyt.. Jeg blev alligevel sat igang 42+0, 42+1 og 42+2 hvor jeg fødte. Selv om jeg havde googlet alt og prøvet alt, intet hjalp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.