Trist og opgivende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Det er nemlig bare noget LORT! Øv altså!

Det koster 5500kr pr gang og det er jo fordi jeg vil ha åben donor. Nogle gange ville jeg ønske at jeg ikke var så principfast men en anonym donor er slet ikke det rigtige for mig. Jeg må spare op og se hvad fremtiden bringer...

Men der er jo sket meget siden sidst. Daten gik fantastisk! Jeg fortalte ham om pb ugen før jeg skulle teste og han løb IKKE skrigende væk, men begyndte i stedet at mumle noget om at han havde gæld og boligsituationen vist ikke var optimal. Lidt sødt! Og så sagde han at hvis jeg var gravid og det blev os, ja så skulle det altså være 50/50 DET HELE. Andet ville han ikke være med til! Hvor h... har han gemt sig hele mit liv? Han er så fantastisk Og ikke kun vedr pb, men med alt. Så lige nu er pb lagt på hylden og drømmen om far, mor og børn er bragt til live igen! Så selvom jeg blev så ulykkelig over den negative test, ja så har jeg vist forelsket mig i den dejligste mand

GUUUUD hvor fantastisk!!!! Tillykke med det

Så lav dog en unge med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Vial

Mutti2B skriver:

Det er nemlig bare noget LORT! Øv altså!

Det koster 5500kr pr gang og det er jo fordi jeg vil ha åben donor. Nogle gange ville jeg ønske at jeg ikke var så principfast men en anonym donor er slet ikke det rigtige for mig. Jeg må spare op og se hvad fremtiden bringer...

Men der er jo sket meget siden sidst. Daten gik fantastisk! Jeg fortalte ham om pb ugen før jeg skulle teste og han løb IKKE skrigende væk, men begyndte i stedet at mumle noget om at han havde gæld og boligsituationen vist ikke var optimal. Lidt sødt! Og så sagde han at hvis jeg var gravid og det blev os, ja så skulle det altså være 50/50 DET HELE. Andet ville han ikke være med til! Hvor h... har han gemt sig hele mit liv? Han er så fantastisk Og ikke kun vedr pb, men med alt. Så lige nu er pb lagt på hylden og drømmen om far, mor og børn er bragt til live igen! Så selvom jeg blev så ulykkelig over den negative test, ja så har jeg vist forelsket mig i den dejligste mand

Årrh ja, hvor sejt!!!! Det lyder da bare rigtig rigtig godt.

Jeg håber, at det virkelig er den store kærlighed og i med tiden sammen kan lave en lille familie. Det er nu en gang en plan B, at få børnene alene... Dermed ikke sagt at det er B-børn (for lige at slå det fast..hehe).

Så vil jeg ønske dig et skønt nytår.

Anmeld

30. december 2010

Vial

dorthemus skriver:

GUUUUD hvor fantastisk!!!! Tillykke med det

Så lav dog en unge med ham

Ja, jeg så altså også lige et blinkende skilt over hans hoved "AVLSTYR"... hahahaha

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, jeg så altså også lige et blinkende skilt over hans hoved "AVLSTYR"... hahahaha

Sex with benefits

Anmeld

31. december 2010

Lambi

ja der kan man bare se hvordan skæbnen nogle gange har en plan med os Jeg tror på at det nok skal lykkes for jer to at lave en baby og måske enda gratis og forstill dig så den fantastiske glæde, som du vil kunne dele med en

knuus og godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.