Trist og opgivende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

CHD

Mutti2B skriver:

Tak

Ja, det er mega dyrt i tudeklude Jeg havde aldrig i mit liv forestillet mig at det skulle blive så svært og hårdt. Og godt det samme!

Hvor mange IUI forsøg skulle du igennem inden I gik videre?

Var kun 1 insemineringsforsøg igennem. Herefter var det ICSI, der desværre ikke lykkedes de første par gange. Skulle gennem 1 frisk forsøg, 2 fryseforsøg og endnu et frisk forsøg før det lykkedes. Da de sidste frosne æg var blevet brugt uden held græd jeg en hel nat. Kunne slet ikke holde tanken ud om at skulle starte forfra med ægudtag osv. igen.

Hold kæft hvor var det bare hårdt. Og ALLE andre bliver gravide lige for næsen af én, og der er barnevogne OVERALT!!!!!!

Får vitterligt helt tårer i øjnene ved tanken om alle de skuffelser man skulle igennem. Sidder sgu altid og småtuder lidt når jeg hører om andre, der kæmper deres livs kamp for at blive forældre. Jeg tror det altid vil være et ømtåeligt emne når man selv har været det igennem.

Jeg håber virkelig at 2011 bliver DIT år!!!!!

Kh. Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

businesstigger

Mutti2B skriver:

Ja, man føler sig så magtesløs. Jeg har jo altid gjort alt for at undgå graviditet og når jeg så endelig er klar sker der ikke en dyt.

Var du ikke ved at gå ud af dit goe skind over ikke at kunne teste positivt? Det må ha været en lang uge med masser af tanker. Men dejligt med lidt håb

Jeg synes at når man selv er klar og arbejder på projektet så føler man sig i den grad magtesløs når andre omkring en overhaler indenom så at sige. Jeg kender nogle af den irriterende slags der bare skal tænke på at blive gravide eller trykke en mand i hånden så er der en baby i ovnen. Det gør ondt når det ikke er lige så nemt for en selv.

Det har været svært at vente længere end de fleste andre. Det er åbenbart meget forskelligt hvor hurtigt og hvor mange hormoner man udskiller i urinen. Det er da frustrerende at vente, men det er jo ikke noget jeg har ku lave om på. Og så må man jo forsøge at sige til sig selv at intet nyt er godt nyt for så længe mens heller ikke kommer er det jo gode tegn.

fingrer for at det bare har været for tidligt for dig at teste!

Anmeld

18. december 2010

Mullefisen2011

Mutti2B skriver:

Lige nu sidder jeg og stortuder. Jeg kan slet ikke stoppe igen. Jeg har testdag i morgen og har testet i dag og den var selvfølgelig negativ! Tror ikke på det mere!! Tror ikke på at jeg nogensinde vil få de 2 streger!!! Jeg er frustreret og modløs. Det eneste jeg altid har ønsket er børn. Ikke en fancy karriere og mange penge, nej, børn! Og nu tvivler jeg stærkt på at jeg nogensinde vil få lov til at blive mor. Det her var mit sidste forsøg i laaaang tid for nu er der ikke flere penge på kontoen. Det her bliver den værste jul nogensinde og jeg har bare lyst til at grave mig ned i et stort hul og aldrig komme op igen

Du får lige et KÆMPE  søde..

Kan et sted godt følge hvordan du har det selvom jeg ikke har været lige så mange forsøg og det igennem..

Har så ondt af dig .. og håber virkelig der snart sker noget positivt

Anmeld

19. december 2010

Lisbeth1985

Mutti2B skriver:

Lige nu sidder jeg og stortuder. Jeg kan slet ikke stoppe igen. Jeg har testdag i morgen og har testet i dag og den var selvfølgelig negativ! Tror ikke på det mere!! Tror ikke på at jeg nogensinde vil få de 2 streger!!! Jeg er frustreret og modløs. Det eneste jeg altid har ønsket er børn. Ikke en fancy karriere og mange penge, nej, børn! Og nu tvivler jeg stærkt på at jeg nogensinde vil få lov til at blive mor. Det her var mit sidste forsøg i laaaang tid for nu er der ikke flere penge på kontoen. Det her bliver den værste jul nogensinde og jeg har bare lyst til at grave mig ned i et stort hul og aldrig komme op igen

Vil lige starte med at sende dig en KÆMPE krammer

Jeg kender desværre den følelse du sidder med alt for godt Jeg håber, at du kan finde overskuddet og lysten til at forsøge igen på et senere tidspunkt, for jeg er sikker på, at der er en smuk baby til dig derude et sted

Mange kram og tanker fra Lisbeth

Anmeld

19. december 2010

Rosa

Ville ikke bare smutte uden at sende dig et stort knus og de varmeste tanker. Du må godt få mit julemirakel i år, du  har vidst mere brug for det end mig

Kh

Rosa

Anmeld

19. december 2010

Mi

Et kæmpe kram til dig . Vi har selv været turen igennem, så ved godt hvor ulykkelig man bliver gang på gang. Og hvor meget man kommer til at hade graviditetstests.

Her sidste gang måtte vi igennem 3 icsi med tesa og to frysebehandlinger....men, men, men, vi fik en dejlig datter mere ud af det.

Om noget tid vil du også have et barn (eller to ), og så vil du hver dag kramme dit barn og vide at du ønskede det mere end noget andet, og altid værdsætte dette ekstreme privillige det er at være mor. HUSK HUSK HUSK at det ikke er et spørgsmål om hvorvidt du bliver mor, men hvornår og hvordan.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. december 2010

Vial

NEeeeej! Hvor er jeg ked af at læse det. Så uretfærdigt.

Bliver også lige lidt løsningsorienteret. Hvad koster det egentlig? Mit kostede medicin og 1550 for de dyre dråber.

Hvad med en henvisning til en lægeklinik?

Anmeld

30. december 2010

Kløver

Sender et kæmpe kram, og håber inderligt, at der inden for nogle dage alligevel kommer de ønskede 2 streger, krydser alt jeg har

Anmeld

30. december 2010

Mutti2B

KaMa skriver:

NEeeeej! Hvor er jeg ked af at læse det. Så uretfærdigt.

Bliver også lige lidt løsningsorienteret. Hvad koster det egentlig? Mit kostede medicin og 1550 for de dyre dråber.

Hvad med en henvisning til en lægeklinik?

Det er nemlig bare noget LORT! Øv altså!

Det koster 5500kr pr gang og det er jo fordi jeg vil ha åben donor. Nogle gange ville jeg ønske at jeg ikke var så principfast men en anonym donor er slet ikke det rigtige for mig. Jeg må spare op og se hvad fremtiden bringer...

Men der er jo sket meget siden sidst. Daten gik fantastisk! Jeg fortalte ham om pb ugen før jeg skulle teste og han løb IKKE skrigende væk, men begyndte i stedet at mumle noget om at han havde gæld og boligsituationen vist ikke var optimal. Lidt sødt! Og så sagde han at hvis jeg var gravid og det blev os, ja så skulle det altså være 50/50 DET HELE. Andet ville han ikke være med til! Hvor h... har han gemt sig hele mit liv? Han er så fantastisk Og ikke kun vedr pb, men med alt. Så lige nu er pb lagt på hylden og drømmen om far, mor og børn er bragt til live igen! Så selvom jeg blev så ulykkelig over den negative test, ja så har jeg vist forelsket mig i den dejligste mand

Anmeld

30. december 2010

Rosa

Mutti2B skriver:

Det er nemlig bare noget LORT! Øv altså!

Det koster 5500kr pr gang og det er jo fordi jeg vil ha åben donor. Nogle gange ville jeg ønske at jeg ikke var så principfast men en anonym donor er slet ikke det rigtige for mig. Jeg må spare op og se hvad fremtiden bringer...

Men der er jo sket meget siden sidst. Daten gik fantastisk! Jeg fortalte ham om pb ugen før jeg skulle teste og han løb IKKE skrigende væk, men begyndte i stedet at mumle noget om at han havde gæld og boligsituationen vist ikke var optimal. Lidt sødt! Og så sagde han at hvis jeg var gravid og det blev os, ja så skulle det altså være 50/50 DET HELE. Andet ville han ikke være med til! Hvor h... har han gemt sig hele mit liv? Han er så fantastisk Og ikke kun vedr pb, men med alt. Så lige nu er pb lagt på hylden og drømmen om far, mor og børn er bragt til live igen! Så selvom jeg blev så ulykkelig over den negative test, ja så har jeg vist forelsket mig i den dejligste mand

WEEEEE!!!! Hvor er det bare fuldstændigt fantastiske nyheder  Hvor er jeg bare glad på dine vegne, endelig får du alt hvad du fortjener 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.