Trist og opgivende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Mutti2B

Lige nu sidder jeg og stortuder. Jeg kan slet ikke stoppe igen. Jeg har testdag i morgen og har testet i dag og den var selvfølgelig negativ! Tror ikke på det mere!! Tror ikke på at jeg nogensinde vil få de 2 streger!!! Jeg er frustreret og modløs. Det eneste jeg altid har ønsket er børn. Ikke en fancy karriere og mange penge, nej, børn! Og nu tvivler jeg stærkt på at jeg nogensinde vil få lov til at blive mor. Det her var mit sidste forsøg i laaaang tid for nu er der ikke flere penge på kontoen. Det her bliver den værste jul nogensinde og jeg har bare lyst til at grave mig ned i et stort hul og aldrig komme op igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Miss.Sunshine

Mutti2B skriver:

Lige nu sidder jeg og stortuder. Jeg kan slet ikke stoppe igen. Jeg har testdag i morgen og har testet i dag og den var selvfølgelig negativ! Tror ikke på det mere!! Tror ikke på at jeg nogensinde vil få de 2 streger!!! Jeg er frustreret og modløs. Det eneste jeg altid har ønsket er børn. Ikke en fancy karriere og mange penge, nej, børn! Og nu tvivler jeg stærkt på at jeg nogensinde vil få lov til at blive mor. Det her var mit sidste forsøg i laaaang tid for nu er der ikke flere penge på kontoen. Det her bliver den værste jul nogensinde og jeg har bare lyst til at grave mig ned i et stort hul og aldrig komme op igen

Ville bare smide et stort kram og sige jeg forstår dig.

jeg har testdag Juleaften....ved allerede nu hvordan mit humør blir når den IGEN er negativ.

Jeg har også mange dage hvor jeg virkerlig ikke gider mere.

Alt og alle kan bare rende mig i røven og jeg får aldrig nogensinde en positiv test.

jeg syntes heller ikke jeg har forlangt for meget.

Jeg er ligeglad med penge, fancy jobs,store huse, dyre rejser,kæmpe bil, jeg vil bare ha en baby. Og det må jeg ikke engang få.

Tror jeg har været en rigtig møgsæk i et tidligere liv, siden jeg skal straffes sådan nu.

Ved ikke hvad jeg vil, andet end at sige du ikke er alene og at jeg håber for dig det lykkedes.

Kæmpe knus

Anmeld

18. december 2010

dorthemus

Jeg får ondt helt nede i maven når jeg læser det du skriver...forstår så godt dine følelser for et barn er også det jeg altid har ønsket mig mest i livet

Jeg håber sådan for dig, at det vil lykkes på den ene eller anden måde

Kan du ikke låne penge??? Ved godt, at det ikke er så fedt, men ja....

Anmeld

18. december 2010

CHD

De bedste tanker til dig fra mig.

Ved hvordan det er da jeg selv har været hele turen igennem. Det er halvdyrt i kleenex!!

Jeg håber du snart kan finde din vej op af hullet, og finde en løsning på det økonomiske aspekt, så I kan forsøge igen.

For mit vedkommende blev ICSI løsningen

Carina

Anmeld

18. december 2010

Mutti2B

Miss.Sunshine skriver:

Ville bare smide et stort kram og sige jeg forstår dig.

jeg har testdag Juleaften....ved allerede nu hvordan mit humør blir når den IGEN er negativ.

Jeg har også mange dage hvor jeg virkerlig ikke gider mere.

Alt og alle kan bare rende mig i røven og jeg får aldrig nogensinde en positiv test.

jeg syntes heller ikke jeg har forlangt for meget.

Jeg er ligeglad med penge, fancy jobs,store huse, dyre rejser,kæmpe bil, jeg vil bare ha en baby. Og det må jeg ikke engang få.

Tror jeg har været en rigtig møgsæk i et tidligere liv, siden jeg skal straffes sådan nu.

Ved ikke hvad jeg vil, andet end at sige du ikke er alene og at jeg håber for dig det lykkedes.

Kæmpe knus

Tak, hvor er du sødJeg tør slet ikke tænke på hvad jeg har været i et tidligere liv for ulykker og elendighed har det med at finde mig. Håbede bare at det der med at blive gravid ville være den ting der så for h... ville lykkedes for mig

Jeg  fingre for jer og håber I får jeres livs julegave i år

Anmeld

18. december 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Jeg får ondt helt nede i maven når jeg læser det du skriver...forstår så godt dine følelser for et barn er også det jeg altid har ønsket mig mest i livet

Jeg håber sådan for dig, at det vil lykkes på den ene eller anden måde

Kan du ikke låne penge??? Ved godt, at det ikke er så fedt, men ja....

Jeg er synes godt nok også det hele bare ser sort, trist og ensomt ud nu. Jeg er lige ved at tude igen bare ved tanken Jeg har virkelig ikke lyst til at låne penge, men det er jo nok den eneste udvej. Tvivler dog stærkt på at banken vil låne mig pengene 

Anmeld

18. december 2010

Mutti2B

CHD skriver:

De bedste tanker til dig fra mig.

Ved hvordan det er da jeg selv har været hele turen igennem. Det er halvdyrt i kleenex!!

Jeg håber du snart kan finde din vej op af hullet, og finde en løsning på det økonomiske aspekt, så I kan forsøge igen.

For mit vedkommende blev ICSI løsningen

Carina

Tak

Ja, det er mega dyrt i tudeklude Jeg havde aldrig i mit liv forestillet mig at det skulle blive så svært og hårdt. Og godt det samme!

Hvor mange IUI forsøg skulle du igennem inden I gik videre?

Anmeld

18. december 2010

businesstigger

Jeg tror det er helt naturligt at føle sig opgivende og modløs en gang i mellem. I sær når det gælder drømmen om at få børn og det bare ikke vil lykkes. Det er benhårdt og uretfærdigt!

De gange jeg har fået 2 streger har jeg tidligst fået dem omkring 5+ så håber da for dig at du alligevel kan nå at få en god julegave!

Anmeld

18. december 2010

Mutti2B

businesstigger skriver:

Jeg tror det er helt naturligt at føle sig opgivende og modløs en gang i mellem. I sær når det gælder drømmen om at få børn og det bare ikke vil lykkes. Det er benhårdt og uretfærdigt!

De gange jeg har fået 2 streger har jeg tidligst fået dem omkring 5+ så håber da for dig at du alligevel kan nå at få en god julegave!

Ja, man føler sig så magtesløs. Jeg har jo altid gjort alt for at undgå graviditet og når jeg så endelig er klar sker der ikke en dyt.

Var du ikke ved at gå ud af dit goe skind over ikke at kunne teste positivt? Det må ha været en lang uge med masser af tanker. Men dejligt med lidt håb

Anmeld

18. december 2010

Miss.Sunshine

Mutti2B skriver:

Tak, hvor er du sødJeg tør slet ikke tænke på hvad jeg har været i et tidligere liv for ulykker og elendighed har det med at finde mig. Håbede bare at det der med at blive gravid ville være den ting der så for h... ville lykkedes for mig

Jeg  fingre for jer og håber I får jeres livs julegave i år

Hvor er du sød. At have overskud til stadig at håbe for mig.

Måske har vi to været de værste hekse sammen i et tidligere liv

eller mordere eller noget

Hvordan ser dine muligheder så ud nu? Hvad er det næste der skal ske, når du er færdig med at hade verden sammen med mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.