Mutti2B skriver:
Lige nu sidder jeg og stortuder
. Jeg kan slet ikke stoppe igen. Jeg har testdag i morgen og har testet i dag og den var selvfølgelig negativ! Tror ikke på det mere!! Tror ikke på at jeg nogensinde vil få de 2 streger!!! Jeg er frustreret og modløs. Det eneste jeg altid har ønsket er børn. Ikke en fancy karriere og mange penge, nej, børn! Og nu tvivler jeg stærkt på at jeg nogensinde vil få lov til at blive mor. Det her var mit sidste forsøg i laaaang tid for nu er der ikke flere penge på kontoen. Det her bliver den værste jul nogensinde og jeg har bare lyst til at grave mig ned i et stort hul og aldrig komme op igen 
Ville bare smide et stort kram og sige jeg forstår dig.
jeg har testdag Juleaften....ved allerede nu hvordan mit humør blir når den IGEN er negativ.
Jeg har også mange dage hvor jeg virkerlig ikke gider mere.
Alt og alle kan bare rende mig i røven og jeg får aldrig nogensinde en positiv test.
jeg syntes heller ikke jeg har forlangt for meget.
Jeg er ligeglad med penge, fancy jobs,store huse, dyre rejser,kæmpe bil, jeg vil bare ha en baby. Og det må jeg ikke engang få.
Tror jeg har været en rigtig møgsæk i et tidligere liv, siden jeg skal straffes sådan nu.
Ved ikke hvad jeg vil, andet end at sige du ikke er alene og at jeg håber for dig det lykkedes.
Kæmpe knus
Anmeld