Er den video dér med pigen der bliver kørt ned ægte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Ryberg

PernilleB skriver:

Samme her... holder mig osse for det meste fra de ting der... osse lige så meget fordi jeg ikk gider læse alt det som popper op på ens side...!!

ja det er træls.... men godt der er skjule funktion ved diverse ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Aprilmor11

maria87 skriver:

jeg har oss set den og vil os vide det... min kæreste siger: Neej den da ikke ægte

det ser bare så ægte ud

Man kan laver så meget på computer i dag med sådan noget .. Og tror at det er nogen som har en usædvanlig dårlig humor, for lave den hvis den er ægte og så smide den ind på youtube ? De må da have så dårlig samvittighed hvis det er ægte og så burde man jo ikke at smide den ind .. Men man ved jo desværre aldrig

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

Man kan laver så meget på computer i dag med sådan noget .. Og tror at det er nogen som har en usædvanlig dårlig humor, for lave den hvis den er ægte og så smide den ind på youtube ? De må da have så dårlig samvittighed hvis det er ægte og så burde man jo ikke at smide den ind .. Men man ved jo desværre aldrig

nej det er jo lige det... mange synes det er fedt a være verden rundt på tv og så selv om det koster liv...

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

PernilleB skriver:

nej det er jo lige det... mange synes det er fedt a være verden rundt på tv og så selv om det koster liv...

Lige præcis .. Det er lidt frygtelig at nogen er sådan :s

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

Lige præcis .. Det er lidt frygtelig at nogen er sådan :s

Et eller andet sted... hvem a os herinde har lyst til a opforstre børn i den verden.. jo det er helt over i USA, men den verden kommer tættere og tættere på os hver dag.. uhyggeligt..!!!

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

PernilleB skriver:

Et eller andet sted... hvem a os herinde har lyst til a opforstre børn i den verden.. jo det er helt over i USA, men den verden kommer tættere og tættere på os hver dag.. uhyggeligt..!!!

Jah det er det .. Men det eneste man sådan kan gøre ved det er nok at sørger for at vores egne børn ikke bliver sådan .. Det er meget uhyggeligt ..

Anmeld

18. december 2010

Noneother

PernilleB skriver:

Jeg så den video igår, med hende der bliver kørt ned da hende venner laver en joke... Tænker bare om den er ægte..??? Er der nogle a jer der har set hele filmen, der hvor de osse planlægger..???

selvfølgelig er den ikke ægte. for 1, så var den blevet slettet på youtube, hvis den var. 2 Det er multi dårligt skuespil.

Anmeld

18. december 2010

Hasselnødden

PernilleB skriver:

Dén verden lever vi allerede i, den kommer ikke nærmere og nærmere...

Skal vi bare tage eksemplet med de 6 drenge, der satte ild til et marsvin og efterfølgende slog det ihjel med en golfkølle?

At politikerne ikke har stemt for et lovforslag der ville gøre det ulovligt at dyrke sex med dyr?

Drengen der slog en uskyldig mand ihjel, og slæbte ham ind under en lygtepæl for bedre at kunne filme ham døende eller død for derefter at gå til fest?

Vi behøver vist ikke flere eksempler. DK er præcis som USA. Og det er skammeligt at vores samfund er som det er. Og at det ikke tegner på at det bliver bedre uanset hvem regeringen skulle være.

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Dén verden lever vi allerede i, den kommer ikke nærmere og nærmere...

Skal vi bare tage eksemplet med de 6 drenge, der satte ild til et marsvin og efterfølgende slog det ihjel med en golfkølle?

At politikerne ikke har stemt for et lovforslag der ville gøre det ulovligt at dyrke sex med dyr?

Drengen der slog en uskyldig mand ihjel, og slæbte ham ind under en lygtepæl for bedre at kunne filme ham døende eller død for derefter at gå til fest?

Vi behøver vist ikke flere eksempler. DK er præcis som USA. Og det er skammeligt at vores samfund er som det er. Og at det ikke tegner på at det bliver bedre uanset hvem regeringen skulle være.

Ad... De ting du beskriver der, vidste jeg slet ikk var sket..?? i så fald tager jeg det i mig igen med at den verden kommer nærmere... du har ret, den er her allerede... puha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.