Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg så den video igår, med hende der bliver kørt ned da hende venner laver en joke... Tænker bare om den er ægte..??? Er der nogle a jer der har set hele filmen, der hvor de osse planlægger..???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleB skriver: Jeg så den video igår, med hende der bliver kørt ned da hende venner laver en joke... Tænker bare om den er ægte..??? Er der nogle a jer der har set hele filmen, der hvor de osse planlægger..???
jeg har oss set den og vil os vide det... min kæreste siger: Neej den da ikke ægte
det ser bare så ægte ud
Hvilken video ???
morethanperfect skriver: Hvilken video ???
Gå ind på youtupe og søg på en video hvor du skriver "pige kørt ned, da hendes venner laver en joke", så skulle den poppe op... DEN ER IKKE RAR AT SE...!!!
PernilleB skriver: Gå ind på youtupe og søg på en video hvor du skriver "pige kørt ned, da hendes venner laver en joke", så skulle den poppe op... DEN ER IKKE RAR AT SE...!!!
Den er os på FB .. Men det er en virus derinde ..
maria87 skriver: jeg har oss set den og vil os vide det... min kæreste siger: Neej den da ikke ægte det ser bare så ægte ud
Jeg kan bare ikk forstille mig a folk kan klippe i en film når den ryster så meget... Vi sad en større forsamling igår og snakkede om den... Det er umuligt a klippe sådan en rystet film til...
Den er ikke ægte.. mener også det står ved videoen.. gør det i hvert fald på face.. men ja, dårlig samvittighed man måtte have ellers!!!
Nææ den kommer ikke op
CarinaSB skriver: Den er os på FB .. Men det er en virus derinde ..
Ja, jeg fik virus efter en harry potter trailer... og min computer døde komplet i 7 dage..!!!
morethanperfect skriver: Nææ den kommer ikke op
hmm.. men lad være a se den på FB for der er virus... jeg prøver lige a finde et link...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128