Er den video dér med pigen der bliver kørt ned ægte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Gittemor09

PernilleB skriver:

Jeg så den video igår, med hende der bliver kørt ned da hende venner laver en joke... Tænker bare om den er ægte..??? Er der nogle a jer der har set hele filmen, der hvor de osse planlægger..???

det er en fælde.. og har et link fra tv2

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-391572.html?forside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

PernilleB

Og nu kan jeg så ikke finde den... Kan være den er blevet fjerne... Det samme er  den video med en gut der drikker 50 shots vodka på 30 sek og dør...!!

Anmeld

18. december 2010

D-Micka

Den er her:  http://sjoveindslag.blogspot.com/2010/12/blog-post.html#more

Det er ikke rigtigt

Kan ikke lige huske hvor jeg læste det henne .. 

Men læg mærke til når bilen kører over hende, der kommer intet bump.. Men når de så filmer hende, ligger hun på den anden side af hjulet 

Anmeld

18. december 2010

Carina1977

PernilleB skriver:

Og nu kan jeg så ikke finde den... Kan være den er blevet fjerne... Det samme er  den video med en gut der drikker 50 shots vodka på 30 sek og dør...!!

Ja den poppede altså op på min væg hver dag i temmelig lang tid.....enormt irriterende. Men nu er det stoppet.

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Carina1977 skriver:

Ja den poppede altså op på min væg hver dag i temmelig lang tid.....enormt irriterende. Men nu er det stoppet.

Så er den nok slettet... Men nej hvor var den nasty a se... ægte eller ej... fik helt kvalme... bvad

Anmeld

18. december 2010

JuelZ

nejj den er ikke ægte, der er nogen som har søgt på videoen også kommer der op med hvad de forskellige skuespillere hedder..

desuden skal i passe på med den video når i kommer ind på den, de prøver at stjæle penge fra jer, det står på tv2.. Det er en reklame fra CSIS, eller rettere en kampange..

Men nej den er ikke ægte, men er da ikke i tvivl om at det sagtens kunne ske...

Anmeld

18. december 2010

Ryberg

Må indrømme at det er meget FÅ ting jeg trykker synes godt om... jeg spiller ikke engang på facebook... og alle de der "SE HER" "AJ HVOR VILDT".. jeg holder nallerne fra det....

Det eneste jeg gerne vil synes om er fan sider.. foto-paa-laerred osv.

Anmeld

18. december 2010

Dictes mor

KittyGirl skriver:

Må indrømme at det er meget FÅ ting jeg trykker synes godt om... jeg spiller ikke engang på facebook... og alle de der "SE HER" "AJ HVOR VILDT".. jeg holder nallerne fra det....

Det er også min fremgangsmåde eller de der OMG this girl kill her self... bla bla bla, det er jo heller ikke derfor jeg bruger facebook. Det er for at holde kontakt med venner og veninder ikke for at kigge film.

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

KittyGirl skriver:

Samme her... holder mig osse for det meste fra de ting der... osse lige så meget fordi jeg ikk gider læse alt det som popper op på ens side...!!

Anmeld

18. december 2010

Ryberg

Dictes mor skriver:

Det er også min fremgangsmåde eller de der OMG this girl kill her self... bla bla bla, det er jo heller ikke derfor jeg bruger facebook. Det er for at holde kontakt med venner og veninder ikke for at kigge film.

Ja lige præcis.. jeg bruger den også kun til venne kontakt m.v. overhovedet ikke alle de spil og applicationer ... det er det der faktisk gør facebook træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.