svigermor:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

det sku lige før hun er en slnge

Hehe 
Bare sig det højt..det er kun godt at få sat ord på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

lucas<3

SussieThyssen skriver:

Hehe 
Bare sig det højt..det er kun godt at få sat ord på

det prøver jeg næste gang

Anmeld

20. december 2010

2721

Jeg vil osse bare lige sige at du overhovedet ikke skal finde dig i at hun tager DIT barn ud af armenen på ham. Du er hans mor DU ved bedst.

Anmeld

20. december 2010

mom <3

luppe-laban skriver:

fik afvide for et par uger siden a min svigermor at hun havde hørt en i hendes familie sige at jeg kunne da ihvertfald ik blive en god mor og jeg ville ihvertfald ikke passe min søn ordenligt, og han ville ikke få nok mad og snakkes med og blive skiftet. men tror endelig bare det var hende der har fundet på det, for hun kigger altid om jeg gør det godt nok ellers hiver hun ham ud a armene på mig.  og så står jeg bare der.

når men så havde jeg besøg a min sper i gå og hun sagde lige det modsatte at jeg var en rigtig god mor for Lucas blev bare så glad, fo rjeg havde gået i fler uger og tænk er jeg nu en go nok mor for Lucas. blev bare så glad da hun sagde det til mig..

Basse blev vejet til 7335g og 71 cm. hvor bliver tiden af? (:

ville ikke rigtig noget med det indlæg. er hvis bare lidt glad..

rigtig god dag..

Tænk at hun kan finde på at sige sådan.

Hende skal du ikke tage dig af!

For det første:

Hvis hun overhovedet siger noget lignende igen - så sig til hende :
”Fortæl mig hvem der har sagt sådan, ellers er det upassende at overhovedet løbe med den slags sladder… så det vil du gerne være fri for”. 

- og så kan du spørge:
" eller det er måske dig selv, der synes sådan?”

Og så tilføjer du, at det er dit barn -  og desuden så synes din SP´er  at du gør det godt.

Så du vil gerne være fri for den slags upassende sladder!

For det andet:
Hun skal overhovedet ikke tage DIT barn ud af hænderne på dig.

Der skal du også sige fra!

Hvis hun lægger an til at tage Lucas ud af armene på dig - så siger du:  ”hov hov… det klarer jeg selv det her”

Det skal nok få hende til at spærre øjnene op… men hun kan jo ikke sige noget - for det er DIG der er mor, det er DIT barn.

Stor knuser til dig

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

Puslingen skriver:

Jeg vil osse bare lige sige at du overhovedet ikke skal finde dig i at hun tager DIT barn ud af armenen på ham. Du er hans mor DU ved bedst.

tark.

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

mille:) skriver:

For det første:

”Fortæl mig hvem der har sagt sådan, ellers er det upassende at overhovedet løbe med den slags sladder… så det vil du gerne være fri for”. 

- og så kan du spørge:

Og så tilføjer du, at det er dit barn -  og desuden så synes din SP´er  at du gør det godt.

For det andet:

Hvis hun lægger an til at tage Lucas ud af armene på dig - så siger du:  ”hov hov… det klarer jeg selv det her”

Det skal nok få hende til at spærre øjnene op… men hun kan jo ikke sige noget - for det er DIG der er mor, det er DIT barn.

Stor knuser til dig

hun er en meget underlig dame. alt skal gå efter hendes hovde..

skal hvis bare lære og sige hende i mod. men hun gør på en eller anden måde såjeg ikke kan sige hende imod.

Anmeld

20. december 2010

mom <3

luppe-laban skriver:

hun er en meget underlig dame. alt skal gå efter hendes hovde..

skal hvis bare lære og sige hende i mod. men hun gør på en eller anden måde såjeg ikke kan sige hende imod.

Hvis ikke I siger fra - så kan det her jo fortsætte i evigheder
DET DUR IKKE...
Tænk at I skal være generet af sådan en tyran.

HUn skal ALDRIG have lov til at tage LUCAS ud af hænderne på dig! Det skal du altså få sagt...

Hvad er det værste der kan ske? At hun bliver sur og at du bliver nervøs, fordi hun er sur...
Men så lad hende være sur!!
Du gør ikke noget forkert!! Det er jeres barn og ikke hendes.... så hvis hun vil "være med" så må hun følge jeres regler!

Man jeg forstår godt at det kan være rigtig svært at få sagt...

Men jeg lover dig, at du får det meget bedre, hvis du får "kridtet linjerne op" - altså får trukket dine grænser.
Den første gang er den sværeste.... Men det er en god følelse, for ellers bliver du "kørt over"
og du må altså ikke tvivle på at det er hende som ikke opfører sig ordentligt!!!

KNus

Anmeld

20. december 2010

2721

mille:) skriver:

For det første:

- og så kan du spørge:

For det andet:

Stor knuser til dig

Godt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.