svigermor:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

fik afvide for et par uger siden a min svigermor at hun havde hørt en i hendes familie sige at jeg kunne da ihvertfald ik blive en god mor og jeg ville ihvertfald ikke passe min søn ordenligt, og han ville ikke få nok mad og snakkes med og blive skiftet. men tror endelig bare det var hende der har fundet på det, for hun kigger altid om jeg gør det godt nok ellers hiver hun ham ud a armene på mig.  og så står jeg bare der.

når men så havde jeg besøg a min sper i gå og hun sagde lige det modsatte at jeg var en rigtig god mor for Lucas blev bare så glad, fo rjeg havde gået i fler uger og tænk er jeg nu en go nok mor for Lucas. blev bare så glad da hun sagde det til mig..

Basse blev vejet til 7335g og 71 cm. hvor bliver tiden af? (:

ville ikke rigtig noget med det indlæg. er hvis bare lidt glad..

rigtig god dag..

Vil lige give dig et knus.
Selvfølgelig er du en god mor. Og så skal du trække grænsen over for svigermor.
Så hvis hun gør det igen, så tager du resolut dit barn tilbage og ser bestemt på hende og siger, at du vil sætte pris på at hun stopper med det omgående. Det er DIT barn og ikke hendes.
Hvis hun nævner noget om "nogen" der har sagt noget om dig en anden gang, så sig til hende, at du da håber hun har forsvaret dig.
Det kan jo være du sætter hende i en lidt pinlig situation på den måde.
Iøvrigt kan du jo med sindsro sige til hende, at du er da helt ligeglad, for du VED at det ikke passer, det har du sundhedsplejerskens ord for.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

lucas<3

SussieThyssen skriver:

Vil lige give dig et knus.
Selvfølgelig er du en god mor. Og så skal du trække grænsen over for svigermor.
Så hvis hun gør det igen, så tager du resolut dit barn tilbage og ser bestemt på hende og siger, at du vil sætte pris på at hun stopper med det omgående. Det er DIT barn og ikke hendes.
Hvis hun nævner noget om "nogen" der har sagt noget om dig en anden gang, så sig til hende, at du da håber hun har forsvaret dig.
Det kan jo være du sætter hende i en lidt pinlig situation på den måde.
Iøvrigt kan du jo med sindsro sige til hende, at du er da helt ligeglad, for du VED at det ikke passer, det har du sundhedsplejerskens ord for.

Kærligst
Sussie

tark. skal prøve hun er en hård negl angånde min dreng..

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

tark. skal prøve hun er en hård negl angånde min dreng..

Kan du ikke få din mand/kæreste til at trække grænsen for dig??

Anmeld

19. december 2010

lucas<3

SussieThyssen skriver:

Kan du ikke få din mand/kæreste til at trække grænsen for dig??

har prøvet men hun gør det over for ham os

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

har prøvet men hun gør det over for ham os

Så må han tage en snak med hende om tingene. Jeg synes ikke det e rnoget I skal finde jer i.

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

SussieThyssen skriver:

Så må han tage en snak med hende om tingene. Jeg synes ikke det e rnoget I skal finde jer i.

taark for svar ,, vel prøve og snakke med hende hvis hun ikke hypnoser mig ..

Anmeld

20. december 2010

TTM

Få din kæreste til at klippe navlestrengen og sige STOP! I er slet ikke tjent med et sådan forhold til din svigermor..

Hvis du er i tvivl om hvorvidt du selv kan snakke med hende om det, hvorfor skriver i så ikke et brev til hende?

Eller skriver et brev, og sætter jer ned med hende og siger; Vi skal snakke sammen, og vi vil godt ha' du hører hvad vi siger INDEN du kommenterer noget. Ellers går vi. Er det forstået?

Hvis hun så ikke "retter ind til højre" ville jeg give hende brevet og sige; Vi kan snakkes ved når du har læst,forstået OG accepteret brevet.

det er meget hårdt, men nogle kvinder forstår bare ikke et nej...

Men jeg håber virkelig det løsner sig for jer!

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

taark for svar ,, vel prøve og snakke med hende hvis hun ikke hypnoser mig ..

Ohhh er hun sådan en type.
Avs ja, så kan jeg godt se jeres problem.
Hmmm...ellers må I jo sætte jer ned og skrive jeres tanker og følelser ned i et brev, og sige hvordan I vil have det...bliver hun så sur, er der bare ikke noget at gøre ved det.
Det er jeres barn og jeres liv....I er voksne nok til selv at bestemme og styre tingene, og det har hun at bøje sig for.
At hun så er en "slange i forklædning" må I se at få overvundet.
Hehe..prøv at forestille jer, slangen Kaa fra Junglebogen, da den under sit hypnoseforsøg fik en på singadusen og fik bundet en sløjfe på maven 
Det kan være, I bare skal forestille jer den effekt og så få hende pillet ned at piedestalen

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

ProjektBaby nu med håb skriver:

Få din kæreste til at klippe navlestrengen og sige STOP! I er slet ikke tjent med et sådan forhold til din svigermor..

Hvis du er i tvivl om hvorvidt du selv kan snakke med hende om det, hvorfor skriver i så ikke et brev til hende?

Eller skriver et brev, og sætter jer ned med hende og siger; Vi skal snakke sammen, og vi vil godt ha' du hører hvad vi siger INDEN du kommenterer noget. Ellers går vi. Er det forstået?

Hvis hun så ikke "retter ind til højre" ville jeg give hende brevet og sige; Vi kan snakkes ved når du har læst,forstået OG accepteret brevet.

det er meget hårdt, men nogle kvinder forstår bare ikke et nej...

Men jeg håber virkelig det løsner sig for jer!

ja jeg skal virkelig ha taget mig sammen til og snakke med hende. på en måde er jeg bange for hende:s

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

SussieThyssen skriver:

Ohhh er hun sådan en type.
Avs ja, så kan jeg godt se jeres problem.
Hmmm...ellers må I jo sætte jer ned og skrive jeres tanker og følelser ned i et brev, og sige hvordan I vil have det...bliver hun så sur, er der bare ikke noget at gøre ved det.
Det er jeres barn og jeres liv....I er voksne nok til selv at bestemme og styre tingene, og det har hun at bøje sig for.
At hun så er en "slange i forklædning" må I se at få overvundet.
Hehe..prøv at forestille jer, slangen Kaa fra Junglebogen, da den under sit hypnoseforsøg fik en på singadusen og fik bundet en sløjfe på maven 
Det kan være, I bare skal forestille jer den effekt og så få hende pillet ned at piedestalen

det sku lige før hun er en slnge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.