svigermor:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. december 2010

lucas<3

fik afvide for et par uger siden a min svigermor at hun havde hørt en i hendes familie sige at jeg kunne da ihvertfald ik blive en god mor og jeg ville ihvertfald ikke passe min søn ordenligt, og han ville ikke få nok mad og snakkes med og blive skiftet. men tror endelig bare det var hende der har fundet på det, for hun kigger altid om jeg gør det godt nok ellers hiver hun ham ud a armene på mig.  og så står jeg bare der.

når men så havde jeg besøg a min sper i gå og hun sagde lige det modsatte at jeg var en rigtig god mor for Lucas blev bare så glad, fo rjeg havde gået i fler uger og tænk er jeg nu en go nok mor for Lucas. blev bare så glad da hun sagde det til mig..

Basse blev vejet til 7335g og 71 cm. hvor bliver tiden af? (:

ville ikke rigtig noget med det indlæg. er hvis bare lidt glad..

rigtig god dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Mormilla

Det er ikke sjovt når man har problemer med svigermor! Men synes ikke at du skal lade hende tage ham ud af dine arme. Synes at du skal sige at du godt selv kan og at du os selv vil!!!

Men det er da godt at han trives så godt

Anmeld

18. december 2010

Jibbe

Ja sig til hende at hun skal holde op med at tage ham. Du gør det du synes der er rigtigt og så ER det rigtigt! Vi gør alle tingene på vores egen måde og den ene måde er ikke mere rigtig end den anden. Og du skal virkelig tro på hvad din SP siger for hun har ret.Synes virkelig det er skræmmende at der findes sådanne mennesker som ikke kan se ud over deres egen næsetip!

Anmeld

18. december 2010

Jibbe

Ja sig til hende at hun skal holde op med at tage ham. Du gør det du synes der er rigtigt og så ER det rigtigt! Vi gør alle tingene på vores egen måde og den ene måde er ikke mere rigtig end den anden. Og du skal virkelig tro på hvad din SP siger for hun har ret.Synes virkelig det er skræmmende at der findes sådanne mennesker som ikke kan se ud over deres egen næsetip!

Anmeld

18. december 2010

>>Carina<<

Find dig ikke i det. Bed hende passe sig selv og ik tage ham ud af dine hænder. Og bed din kæreste tale med sin mor

Anmeld

18. december 2010

JuelZ

ejj øv jeg var blevet tosset hvis min svigermor tog mit barn ud af hænderne på mig!!! ejjjj.... sig noget til hende, det dit barn, og man gør det på hver sin måde...

men tilgengæld synes jeg RIGTIG godt om at du får at vide du er en god mor, når din svigermor mener noget andet så tumbs up !!

Anmeld

18. december 2010

eElak

WTF!!! 

Hvad er det lige at din svigermor bilder sig ind? 

Hun starter med at så tvivl om dine evner som mor - er ikke engang kvinde nok til at sige at det er hendes holdning.... Og så tager hun din søn ud ar armene på dig... damnit jeg var blevet tosset!!!

Jeg går ud fra at du ikke står og holder ham i benene, imens du ryster ham med hovedet nedad, eller andre farlige ting!!! 

Godt at din SP kunne bekræfte overfor dig at du er en super mor... Det andet er bare slet ikke fortjent på nogen måde. 

Sæt grænsen overfor svigermor - at hun overhovedet ikke skal tage sønnike ud af armene på dig, med mindre du selv beder om det. 

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Jeg kan godt sige dig hvis Kristians mor gjorde sådan overfor mig, så var jeg godtnok blevet sur. Og så havde hun bare fået afvide hun skulle blande sig udenom.

Hvis det bare er fordi hun ville holde ham, så kunne hun da spørge dig pænt. Istedet for bare at tage ham ud af hænderne på dig.

Det havde jeg ihvertfald ikke fundet mig i.

Anmeld

18. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min svigermor hiver også altid min bonus-datter ud af armene på mig når jeg var ved at lave noget med hende, pjatte eller iretsætte hende. Hun er dog blevet bedre til at lade mig klare det selv. Men det er noget så frustrerende. Man føler virkelig at det man er i gang med falder til jorden.

Hun siger det er fordi at en farmor skal forkæle sit barnebarn. Og når det stod på blev barnet jo bekræftet i det jeg gjorde var skidt og barnet evt dårlige opførsel var i orden.

Min kæreste forklarede hende flere gange at hun skulle lade være, og efterhånden går det bedre. Det er en kamp, men den er værd at tage.

Håber din kæreste står op for dig.

Anmeld

19. december 2010

lucas<3

hvor er i søde alle sammen

har vikelig os prøvet og sige det men på en eller anden måde ender det med hun får kontrol over mig og bare vel ha ret til og tage ham. hun kysse ham som om det er hendes egen dreng.

har prøvet og sige det til kæresten men han mener at hun gerne må ta ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.