Ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

Lsh

Beck skriver:

Lsh skriver:

miver skriver:

http://www.only4kids.dk/shop/frontpage.html?source =ltoy

De er ikke magen til men samme princip , jeg har set dem i Bilka til 499,00Kr ( det var med Cars på )

(H) mie

Så var det også sådan en jeg tænkte på :) Den du mener, har den også pedaler?

(H) Luise

Du kan også købe den i br :D

http://www.br.dk/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area= BRFT&menu=&submenu=TREHJUL&GroupId=TREHJUL&PageNo= 1&ProductId=613499

Knus Beck (H)

Takker :) Jeg må ud og undersøge markedet ;)

(H) Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Lsh

Beck skriver:

Lsh skriver:

Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige?

Knus Luise

Hva med en cykel de der røde til den lille...
Og måske én af de der computere til mindre børn hvor de lærer en masse ting til den store?

Knus Beck(H)

Hm, jeg har ledt og ledt - sikkert ikke de rigtige steder; men hvor finder jeg sådan en børnecomputer henne? :$

(H) Luise

Anmeld

4. september 2008

tascia

har lige lavet ønskeseddel til vores datter som blir 3 her den 18 og der står bla. følgende tuscher dukke cd'er bøger my little pony tøj dukke barnevogn dukkeseng vores søn er lige blevet 1 år og der stod: sengetøj til juniordyne gåvogn bøger der må bides i :) tøj bord plus stole legetæppe til gulvet biler ved ikk om du kan bruge det til noget (måske hun allerede har det hele)men det var hvad jeg kunne byde ind med :) //Natascia

Anmeld

4. september 2008

Lsh

[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] har lige lavet ønskeseddel til vores datter som blir 3 her den 18 og der står bla. følgende tuscher dukke cd'er bøger my little pony tøj dukke barnevogn dukkeseng vores søn er lige blevet 1 år og der stod: sengetøj til juniordyne gåvogn bøger der må bides i :) tøj bord plus stole legetæppe til gulvet biler ved ikk om du kan bruge det til noget (måske hun allerede har det hele)men det var hvad jeg kunne byde ind med :) //Natascia [/citat] Jeg takker ;) (H) Luise

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Lsh skriver:

Beck skriver:

Lsh skriver:

Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige?

Knus Luise

Og måske én af de der computere til mindre børn hvor de lærer en masse ting til den store?

Knus Beck(H)

Hm, jeg har ledt og ledt - sikkert ikke de rigtige steder; men hvor finder jeg sådan en børnecomputer henne? :$

(H) Luise

Hej vi købte den i føtex...

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

Becks

Lsh skriver:

Beck skriver:

Lsh skriver:

Knus Luise

Knus Beck(H)

(H) Luise

Man kan købe den i BR og som twinboys skriver kan man også købe dem i føtex og jeg har også det dem i bilka... Men ellers toysRus

Knus Beck(H)

Anmeld

4. september 2008

Lsh

Beck skriver:

Lsh skriver:

Beck skriver:

Lsh skriver:

Knus Luise

Knus Beck(H)

(H) Luise

Man kan købe den i BR og som twinboys skriver kan man også købe dem i føtex og jeg har også det dem i bilka... Men ellers toysRus

Knus Beck(H)

Tak endnu en gang :)

(H) Luise

Anmeld

4. september 2008

ann-kristina

Hej
Hvis du mangler ønsker, så tjek lige www.dengamleskole.dk. De har bare så mange lækre ting i god kvalitet. Det er ikke noget "plastiikskrammel" man får der.

Anmeld

5. september 2008

Lsh

ann-kristina skriver:

Hej
Hvis du mangler ønsker, så tjek lige www.dengamleskole.dk. De har bare så mange lækre ting i god kvalitet. Det er ikke noget "plastiikskrammel" man får der.

Tak. Den side kender jeg egentlig godt, så den vil jeg lige tage et kig om der er noget jeg synes mine piger bare ikke kan undvære :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.