Ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.480 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. september 2008

Lsh

Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige?

Knus Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Monique

Lsh skriver:

Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige?

Knus Luise

hej :D

Den lille kunne måske bruge noget legetøj der lamer :D det er jo altid dejligt hehehe og den store ja måske en smart dukke eller barbie :D
Da min datter blev 3 år var hun helt elektrisk med barbie (er hun stadig) og hun så mange af filmene (gør hun også stadig hehe) så hun ville have de barbier fra filmene hehe... men ved jo ikke hvad din datter er til hehe :D

Anmeld

3. september 2008

twinboys

Klart skal den lille da have sin egen dukkevogn med dukke og udstyr til...

Den store skal da have en cykel

Det var hvad jeg ville give...

Majbritt(H)

Anmeld

3. september 2008

Lsh

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Det med dukkevognen er faktisk ik så tosset, så har de hver sin - måske også til at gemme når de selv får børn en gang ;)

Vi købte faktisk en cykel til Cecilie i sommerferien, så det har hun lige fået, så vi må finde på noget andet (?)

Kan man egentlig godt "forlange" at gaverne kan byttes? Deres farmor køber 9 ud 10 gange ting der ikke kan byttes og så står man tit der med to (næsten) ens ting, hvor af man helst vil bytte gaven fra farmor og bliver fornærmet over at vi spørger efter en bon, det kunne jo undgås hvis der var byttebevis o.lign på - er jeg sær (?)

Knus Luise

Anmeld

3. september 2008

Lsh

Monique skriver:

Lsh skriver:

Knus Luise

hej :D

Den lille kunne måske bruge noget legetøj der lamer :D det er jo altid dejligt hehehe og den store ja måske en smart dukke eller barbie :D
Da min datter blev 3 år var hun helt elektrisk med barbie (er hun stadig) og hun så mange af filmene (gør hun også stadig hehe) så hun ville have de barbier fra filmene hehe... men ved jo ikke hvad din datter er til hehe :D

Synes vi har rigeligt der larmer i forvejen, så jeg ved ikke rigtig; men det kommer på ønskelisten og så må gavegiverne jo vælge det hvis de falder over noget :P

Cecilie har faktisk alle mine barbier fra for lææænge siden og det siger hende ik rigtig noget. Synes ikke der er noget bestemt der bare lige er hende, så jeg må lægge hovedet i blød lidt endnu :-o

Anmeld

3. september 2008

Becks

Lsh skriver:

Knus Luise

Hva med en cykel de der røde til den lille...
Og måske én af de der computere til mindre børn hvor de lærer en masse ting til den store?

Knus Beck(H)

Anmeld

3. september 2008

miver

Vi har lige haft 1 års fødselsdag der fik Naya en af de cykler med håndtag (til voksne kan styre ) den er vi super glasd for .
Til den store evt. dukker hvis hun ellers er til det eller puzzelspil ;)

(H) mie

Anmeld

3. september 2008

twinboys

Lsh skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Det med dukkevognen er faktisk ik så tosset, så har de hver sin - måske også til at gemme når de selv får børn en gang ;)

Vi købte faktisk en cykel til Cecilie i sommerferien, så det har hun lige fået, så vi må finde på noget andet (?)

Kan man egentlig godt "forlange" at gaverne kan byttes? Deres farmor køber 9 ud 10 gange ting der ikke kan byttes og så står man tit der med to (næsten) ens ting, hvor af man helst vil bytte gaven fra farmor og bliver fornærmet over at vi spørger efter en bon, det kunne jo undgås hvis der var byttebevis o.lign på - er jeg sær (?)

Knus Luise

Alt det der er købt i br behøver ingen byttemærker... Men jeg ville snakke med farmor hvad i præcis ønsker fra hende...

Hvis jeg får en god ide til en gave så ringer jeg til min søster eller til mine forældre og siger at jeg har fundet noget de ønsker sig rigtig meget... Nogle gange spørger jeg om jeg skal købe det for dem og så får jeg bare pengene og de får en god gave som virkelig er ønsket af både mor og far...

Vi kan ikke have samme smag, så farmor op med bonen så dine børnebørn kan få det som de og forældrene ikke lige har smag for....

Majbritt(H)

Anmeld

3. september 2008

Monique

Lsh skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Knus Luise

Her hjemme laver vi forskellige ønske sedler så vi undgår at folk køber det samme :D

Anmeld

3. september 2008

Lsh

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige? Knus Luise [/citat] Hva med en cykel de der røde til den lille... Og måske én af de der computere til mindre børn hvor de lærer en masse ting til den store? Knus Beck(H)[/citat] Hvad er det for en cykel? Er ik' lige helt med tror jeg. Kan du måske finde et billede af sådan en? Computeren kommer også på ønskelisten :) Knus Luise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.