Ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

Becks

[citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige? Knus Luise [/citat] Hva med en cykel de der røde til den lille... Og måske én af de der computere til mindre børn hvor de lærer en masse ting til den store? Knus Beck(H)[/citat] Hvad er det for en cykel? Er ik' lige helt med tror jeg. Kan du måske finde et billede af sådan en? Computeren kommer også på ønskelisten :) Knus Luise[/citat] http://www.cykelbutikken.eu/group.asp?group=136 Man kan få dem billigere andre steder, de har dem tit på tilbud i Bilka har jeg set... Den har været populær så langt tilbage jeg kan huske :D Knus (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Lsh

[citat][f][småt]Monique skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Klart skal den lille da have sin egen dukkevogn med dukke og udstyr til... Den store skal da have en cykel Det var hvad jeg ville give... Majbritt(H) [/citat] Det med dukkevognen er faktisk ik så tosset, så har de hver sin - måske også til at gemme når de selv får børn en gang ;) Vi købte faktisk en cykel til Cecilie i sommerferien, så det har hun lige fået, så vi må finde på noget andet (?) Kan man egentlig godt "forlange" at gaverne kan byttes? Deres farmor køber 9 ud 10 gange ting der ikke kan byttes og så står man tit der med to (næsten) ens ting, hvor af man helst vil bytte gaven fra farmor og bliver fornærmet over at vi spørger efter en bon, det kunne jo undgås hvis der var byttebevis o.lign på - er jeg sær (?) Knus Luise[/citat] Her hjemme laver vi forskellige ønske sedler så vi undgår at folk køber det samme :D [/citat] Go' idé med sådanne ønskesedler; men det vil farmor misforstå og blive fornærmet, for vi kan jo ik' forlange at hun skal købe noget bestemt. Min mor har sågar forsøgt at fortælle hvad de giver os alle i gave - det blev også negativt modtaget fordi mine forældre kan og vil give for meget større beløb end hun kan og så føler hun sig ikke go' nok >(

Anmeld

3. september 2008

Lsh

miver skriver:

Vi har lige haft 1 års fødselsdag der fik Naya en af de cykler med håndtag (til voksne kan styre ) den er vi super glasd for .
Til den store evt. dukker hvis hun ellers er til det eller puzzelspil ;)

(H) mie

Kan du mon finde et billede af cyklen? Hvor kan den købes?

Knus Luise

Anmeld

3. september 2008

Lsh

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] Snart bliver Karoline 1 år og kort tid efter bliver Cecilie 3 år :D Er der mon nogen der har nogle gode idéer til ønsker til hvad man ønsker sig når man er lillesøster og arver en del af legesagerne og hvad ønsker man sig når man bliver 3 år er ved at være en stor pige? Knus Luise [/citat] Hva med en cykel de der røde til den lille... Og måske én af de der computere til mindre børn hvor de lærer en masse ting til den store? Knus Beck(H)[/citat] Hvad er det for en cykel? Er ik' lige helt med tror jeg. Kan du måske finde et billede af sådan en? Computeren kommer også på ønskelisten :) Knus Luise[/citat] http://www.cykelbutikken.eu/group.asp?group=136 Man kan få dem billigere andre steder, de har dem tit på tilbud i Bilka har jeg set... Den har været populær så langt tilbage jeg kan huske :D Knus (H)[/citat] Halloooo, selvfølgelig :$ Sådan en har vi; men så kunne de jo ha' en hver, selvom den store lige har fået en ny cykel med støttehjul ;) (H)

Anmeld

3. september 2008

miver

http://www.only4kids.dk/shop/frontpage.html?source =ltoy

De er ikke magen til men samme princip , jeg har set dem i Bilka til 499,00Kr ( det var med Cars på )

(H) mie

Anmeld

3. september 2008

Lsh

miver skriver:

De er ikke magen til men samme princip , jeg har set dem i Bilka til 499,00Kr ( det var med Cars på )

(H) mie

Så var det også sådan en jeg tænkte på :) Den du mener, har den også pedaler?

(H) Luise

Anmeld

3. september 2008

miver

ja den har en bund man kan tag af så når hun bliver ældre kan hun bruge pedalerne (håber du forstår hvad jeg mener );)
(H)

Anmeld

3. september 2008

Lsh

miver skriver:

ja den har en bund man kan tag af så når hun bliver ældre kan hun bruge pedalerne (håber du forstår hvad jeg mener );)
(H)

Super, takker mange gange :D

(H) Luise

Anmeld

3. september 2008

Becks

Lsh skriver:

miver skriver:

(H) mie

Så var det også sådan en jeg tænkte på :) Den du mener, har den også pedaler?

(H) Luise

Du kan også købe den i br :D

http://www.br.dk/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area= BRFT&menu=&submenu=TREHJUL&GroupId=TREHJUL&PageNo= 1&ProductId=613499

Knus Beck (H)

Anmeld

3. september 2008

Monique

[citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Monique skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Klart skal den lille da have sin egen dukkevogn med dukke og udstyr til... Den store skal da have en cykel Det var hvad jeg ville give... Majbritt(H) [/citat] Det med dukkevognen er faktisk ik så tosset, så har de hver sin - måske også til at gemme når de selv får børn en gang ;) Vi købte faktisk en cykel til Cecilie i sommerferien, så det har hun lige fået, så vi må finde på noget andet (?) Kan man egentlig godt "forlange" at gaverne kan byttes? Deres farmor køber 9 ud 10 gange ting der ikke kan byttes og så står man tit der med to (næsten) ens ting, hvor af man helst vil bytte gaven fra farmor og bliver fornærmet over at vi spørger efter en bon, det kunne jo undgås hvis der var byttebevis o.lign på - er jeg sær (?) Knus Luise[/citat] Her hjemme laver vi forskellige ønske sedler så vi undgår at folk køber det samme :D [/citat] Go' idé med sådanne ønskesedler; men det vil farmor misforstå og blive fornærmet, for vi kan jo ik' forlange at hun skal købe noget bestemt. Min mor har sågar forsøgt at fortælle hvad de giver os alle i gave - det blev også negativt modtaget fordi mine forældre kan og vil give for meget større beløb end hun kan og så føler hun sig ikke go' nok >([/citat] Kender det godt. Her hjemme kan farmor simpelthen ikke giver gaver der er dyre og store nok i forhold til alle andre, og hvis der er andre der giver større gaver end hende så føler hun sig heller ikke god nok.. Sys bare det er så trist at folk er nød til og overgå alle andre på den måde for at kunne føle sig god nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.