Secrets skriver:
Nu er det kun 2 gange i den tid jeg har boet har - De har også gjort det før jeg boede her, siger min kæreste. Og ja, jeg ville så absolut have reageret på samme måde, hvis jeg ikke læste til eksamen, for det er fuldstændig urimelig høj musik, vi taler om.
Hvis de så bare hørte sådan mellemniveau, men nej. Så højt, at man ikke kan føre en samtale, og det er ikke okay uanset om man adviserer eller ej. De skruede ned kl. 2, og jeg blev glad. Nåede LIGE at falde i søvn, men så skruede de gud hjælpe mig op igen og blev ved til kl. 4!!! Så jeg fik først søvn omkring 5-tiden, og er lige stået op. Blev nødt til at aflyse dagens planer, så jeg kunne få noget søvn.
Så synes ikke det er i orden at skrue SÅ højt op, uanset om man adviserer, og så skal man fandme ikke blive ved til kl. 4, når man skriver kl. 2 
Altså ikke surt mod dig, er bare træt af min dag blev ødelagt.
Det lyder som min opgang 
Her er også så lydt så det er helt vildt..
Hvis jeg ikke vågner af, at de knalder, så vågner jeg af deres meget høje musik..
For et par måneder siden, var det så højt om natten, jeg gik ned og bankede på, de åbnede ikke, selvom der var hold i musikken. Så gik jeg op, stillede mig i køkkenet og TRAMPEDE i gulvet! Så kunne jeg høre én sige, der er nogen der banker i gulvet. Så skruede de gud hjælpe mig endnu højre op
Jeg ringede til bolig selskabet dagen efter, som bad mig skrive en klage. Og når de næste gang gjorde det, så skulle jeg bare ringe efter politiet, for her må man spille højt musik til kl. 23. Da de så igen spillede musik, så selv Bornholmerne kunne høre det, der gik jeg ned og bankede på, ingen åbnede, smed en seddel igennem brevsprækken og gav dem 1½ time til og se brevet. Så ringede jeg efter politiet, som kom ud og bad dem lukke og slukke festen.
Dagen efter har de ikke lært noget, da de igen spiller høj musik til kl. 5. Politiet havde ikke tid til og komme ud den dag, så jeg stillede vækkeuret til kl. 8, bankede på, hos de resterende beboere i opgangen og sagde undskyld, men den næste time vil der blive spillet meget højt musik, forklarede dem hvorfor og de var ok med det. Derefter gik jeg op og fandt det værste techno fra mine teenageår og satte på og skruede helt op. De har ikke spillet siden! 
Men næste gang du oplever de spiller så højt, så ringer du til politiet!