Nu har jeg ikke læst de andres svar, så ved ikke om det allerede er skrevet...
Men jeg foreslår, at du hiver din underbo op i jeres lejlighed, så de kan hører hvor højt det rent faktisk er. Jeg havde engang en overbo, som også hørte høj musik HVER DAG, og hun tændte med det samme hun kom ind ad døren! Hun havde endda 3 børn
Jeg var oppe og klage flere gange, men hun blev ved, og det var endnu højere i weekenden! Hun var skide ligeglad med hvad jeg sagde, så jeg klagede til udlejeren, og de sendte hende to klager, fordi hun ikke ville stoppe. Hun bankede så på min dør efter klage nr. 2 og spurgte om jeg var sindsyg og om jeg ville have hende smidt på gaden (JA!!! Det sagde jeg godt nok ikke til hende, hehe). Jeg sagde til hende, at jeg syntes hun skulle tænde for sit anlæg som hun plejede, og så komme ned til mig og hører hvor højt det var. Og hun blev faktisk overrasket over hvor højt det var - og skruede ned i eftertiden. Havde hun ikke gjort det, havde jeg ringet efter politiet og sendt en klage mere. For hun var, før hun selv hørte hvor højt det var, skide hamrende ligeglad med, at vi ikke kunne sove, eller bare se tv for den sags skyld. Vi kunne knap tale sammen heller, vi skulle råbe til hinanden!
Så hvis du kan, så prøv at lokke din underbo op, så h*n kan hører hvor højt det er!
Derudover, så er det slet ikke okay at spille så højt musik til kl. 2 om natten, bare fordi de har sat en seddel op. De skal følges husets regler, sådan er dét bare! Og vil h*n ikke rette sig efter dét, så har du ikke andet valg, end at klage til udlejer, eller ringe til politiet. Det er jo ikke dig, der skaber dårligt naboskab, det er din underbo 
Anmeld