Til jer der har fået taget en hCG blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

hmm jeg er meget til gamle danske navne clara, alma, asta osv. hvad med arthur, storm eller sylvester??

De navne er ikke lige mig. Kan godt lide navne man meget SJÆLDENT hører som Svala og Electra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

thilde-tusindfryd

paprika skriver:

Jeg har selv fået taget en hCG blodprøve for at kunne se min graviditet. Har ikke kunne teste positivt ved en hjemme g-test. 

Men hvor langt var I henne da I kunne teste positiv med en hjemme g-test? 

Jeg testede positiv omkring min forventede menstruation, altså den 30. dag i min cyklus. Det må være omkring 4+0.

HCG test fik jeg vist nok taget en uge efter hos min læge, fordi jeg bad om det. Men kan ikke helt lige huske det. Eller også var jeg længere henne der. Måske 8. eller 9. uge, tror jeg.

Anmeld

17. december 2010

sandramor

jeg vil bare lige sige at mit hcg hormon åbenbart ikke stiger så meget som det burde det var ihvertfald ikke steget til det dobbelt iløbet af de der 2-3 dage men her betyder det åbenbart ikke noget......... for det hele ser fint ud ved mig..... fik også at vide at hcg hormonet fortæller hvor meget moderkagen vokser fortalte overlægen på gyn amb mig,,....... og det er jo meget individuelt fra person til person.. så at den ikke lige stiger helt så meget som "normalt" behøver nødvendigvis IKKE at betyde noget dårligt........

Anmeld

17. december 2010

tinasmor

paprika skriver:

Jeg danner meget lidt hCG, og testede da jeg var 13+0 og den var stadig positiv. Men ved at jeg er gravid,både fra blodprøve, og scanning

Åh hvor dejligt!!

Anmeld

17. december 2010

sandramor

ja det er så dejligt  og egentlig rart at få at vide hva det der hcg hormon helt præcist er... anede ikke det var for at fortælle hvor meget moderkagen vokser...... jeg har simpelhen hæftet mig SÅÅÅ meget ved de der blodprøver og da jeg fik at vide gennem telefonen at den på 4 dage "kun" var steget fra 4000 til 6300 var jeg ved at døøøøø af skræk!! var sikker på der var noget heeelt galt........ så jeg er ihvertfald stoppet med at hæfte mig så meget ved hva hcg hormonet siger og ikke siger...... bare blobben har det godt så er det det vigtigste...  nogengange tror jeg at de der blodprøver og svarerne kan gøre en mere bange og nervøs end omvendt....... og jaa vi er jo alle forskellige og tror ikke man kan sige at det skal være sådan ved alle...

Anmeld

18. december 2010

Maise

paprika skriver:

De navne er ikke lige mig. Kan godt lide navne man meget SJÆLDENT hører som Svala og Electra 

Svala synes jeg er sødt, men electar minder mig om Carmen Electra

Anmeld

18. december 2010

paprika

Maise skriver:

Svala synes jeg er sødt, men electar minder mig om Carmen Electra

Har også hørt noget om at Electra betyder pige der har et sekuelt forhold til sin far, så tror heller ikke det bliver det. Men det endelige navn får folk først at vide når jeg har født 

Anmeld

18. december 2010

Maise

paprika skriver:

Har også hørt noget om at Electra betyder pige der har et sekuelt forhold til sin far, så tror heller ikke det bliver det. Men det endelige navn får folk først at vide når jeg har født 

hmmm ja det lyder ikke særlig lækkert jeg tænker også ofte på nye navne vores næste barn. Og man skifter hele tiden menning når man lige finder et nyt. Dernegenavn er vi enig om til næste gang. så vi arbejder på pigenavn.

Anmeld

18. december 2010

paprika

Maise skriver:

hmmm ja det lyder ikke særlig lækkert jeg tænker også ofte på nye navne vores næste barn. Og man skifter hele tiden menning når man lige finder et nyt. Dernegenavn er vi enig om til næste gang. så vi arbejder på pigenavn.

Hvilke drenge navne og pige navne har i tænkt på? 

Anmeld

19. december 2010

Maise

paprika skriver:

Hvilke drenge navne og pige navne har i tænkt på? 

Jamen bliver det en dreng skal han hedde ARTHUR.

En pige så er vi i tvivl og slet ikke enige. jeg kan godt lide alma, Karmen, Merle, karla, alberthe, asta, liva, Eleonora, Astrid, frederikke, mikkeline, Caia men jeg er meget åben for navne. der er mange jeg er vild med. synes bla. thjuls baby SOL og så er sødt. jamen de navne jeg ikke er vilde med er sukkersøde og poppede som malou, stephanie og den dur. har du ingen drengenavne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.