Til jer der har fået taget en hCG blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.466 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. december 2010

paprika

Jeg har selv fået taget en hCG blodprøve for at kunne se min graviditet. Har ikke kunne teste positivt ved en hjemme g-test. 

Men hvor langt var I henne da I kunne teste positiv med en hjemme g-test? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Maise

5+0 - kunne jeg teste positiv.

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

5+0 - kunne jeg teste positiv.

Hej søde, fik du også taget en hCG blodprøve? 

Anmeld

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Hej søde, fik du også taget en hCG blodprøve? 

hmmm kan jeg ikke huske. tror jeg ikke. men jeg blev scannet meget hyppeligtpå fertillitetsklinikken ( skulle være insimeneret, men blev pludselig selv gravid) fordi jeg pletblødte.

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

hmmm kan jeg ikke huske. tror jeg ikke. men jeg blev scannet meget hyppeligtpå fertillitetsklinikken ( skulle være insimeneret, men blev pludselig selv gravid) fordi jeg pletblødte.

Okay  

Var det ikke dejligt at du så blev naturligt gravid? 

Anmeld

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Okay  

Var det ikke dejligt at du så blev naturligt gravid? 

jo det var det. har været gravid to gange før for 8 og 10 år siden men aborterede ( skulle ikke have haft nogen af dem på det tidspunkt, så best jeg aborterede, så jeg ikke skulle have abort) så jeg har altid vist at jeg godt kunne blive gravid. årsagen til jeg havde svært ved at blive det denne gan er at jeg har PCO, går det godt med graviditeten ?? har du fået indkaldelse til misdannelsesscanning ??

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

jo det var det. har været gravid to gange før for 8 og 10 år siden men aborterede ( skulle ikke have haft nogen af dem på det tidspunkt, så best jeg aborterede, så jeg ikke skulle have abort) så jeg har altid vist at jeg godt kunne blive gravid. årsagen til jeg havde svært ved at blive det denne gan er at jeg har PCO, går det godt med graviditeten ?? har du fået indkaldelse til misdannelsesscanning ??

Okay, hvor gammel var du første gang?

Ja det går bare super godt, og hele familien har nu kendskab til graviditeten 

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

Nej, jeg har ikke fået indkaldelse til misdannelses scanning, hvornår plejer man at få det?

Anmeld

17. december 2010

tinasmor

Med mindre du er en af dem som danner meget sent hcg (ikke så mange) så kan man som regel også teste positiv der hjemme. De fleste gravidtetstest tester helt ned til 20, og dit hcg skulle gerne være højere end dette hvis det er en sund graviditet.

Anmeld

17. december 2010

paprika

tinasmor skriver:

Med mindre du er en af dem som danner meget sent hcg (ikke så mange) så kan man som regel også teste positiv der hjemme. De fleste gravidtetstest tester helt ned til 20, og dit hcg skulle gerne være højere end dette hvis det er en sund graviditet.

Jeg danner meget lidt hCG, og testede da jeg var 13+0 og den var stadig positiv. Men ved at jeg er gravid,både fra blodprøve, og scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.