Til jer der har fået taget en hCG blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Nej, jeg har ikke fået indkaldelse til misdannelses scanning, hvornår plejer man at få det?

hmm ja jeg fik min i forbindelse med nakkefoldsscanningen. det er imellem uge 18-20 man skal have fortaget den scanning. ring til der hvor du har fået lavet nakkefoldsscanningen så de kan give dig en dato. Det er en meget vigtig scanning der kan de se om alt udvikler sig specielt i organerne som det skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Okay, hvor gammel var du første gang?

Ja det går bare super godt, og hele familien har nu kendskab til graviditeten 

Jeg var 19, og kondomet sprang. dejligt familien ved det nu. hvordan har de taget det ??

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

hmm ja jeg fik min i forbindelse med nakkefoldsscanningen. det er imellem uge 18-20 man skal have fortaget den scanning. ring til der hvor du har fået lavet nakkefoldsscanningen så de kan give dig en dato. Det er en meget vigtig scanning der kan de se om alt udvikler sig specielt i organerne som det skal.

Okay det må jeg lige gøre så søde (: 

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

Jeg var 19, og kondomet sprang. dejligt familien ved det nu. hvordan har de taget det ??

Okay.

De har taget det bedre end forventet

Anmeld

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Okay.

De har taget det bedre end forventet

DEjligt, du giver dem lige baghjul og viser dem at du er en super ansvarlig mor.

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

DEjligt, du giver dem lige baghjul og viser dem at du er en super ansvarlig mor.

Det vil jeg gøre ja (: 

Jeg VED at jeg kan klare det

Anmeld

17. december 2010

paprika

Tror jeg vil smutte over efter en test, bare for at se om den stadig viser negativ. Synes det er underligt at jeg danner så lidt hCG at jeg ikke kan måle det

Anmeld

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Det vil jeg gøre ja (: 

Jeg VED at jeg kan klare det

Det er da lige præcis det du kan er du spændt på kønnet, tænkt i navne osv ??

Anmeld

17. december 2010

paprika

Maise skriver:

Det er da lige præcis det du kan er du spændt på kønnet, tænkt i navne osv ??

Ja meget spændt ! 

Men indtil videre har jeg kun fundet 2 pige navne, og ingen drengenavne, da jeg gerne vil have meget specielle navne 

Har du nogle idér? 

Anmeld

17. december 2010

Maise

paprika skriver:

Ja meget spændt ! 

Men indtil videre har jeg kun fundet 2 pige navne, og ingen drengenavne, da jeg gerne vil have meget specielle navne 

Har du nogle idér? 

hmm jeg er meget til gamle danske navne clara, alma, asta osv. hvad med arthur, storm eller sylvester??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.