Asos ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Sofia

mukka88 skriver:

jeg fik pakken fredag aften kl. 20 Havde længe opgivet at de kom med den, men fragtmanden fortalte at det var pga. vejret så jeg fik min kjole på til julefrokost  

Ej hvor fedt den nåede frem! Jeg venter stadigvæk på min, og de har jo skrevet at den senest kommer i morgen, så det håber jeg virkelig, vil nemlig gerne have den med hjem nu her til jul og tager afsted tirsdag. Havde de ringet og sagt hvornår de ville komme, jeg mener bare, det var da heldigt du var hjemme, synes næsten ikke de kan forvente man er hjemme hele dagen.

Håber du havde en god julefrokost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

mukka88

Sofia skriver:

Ej hvor fedt den nåede frem! Jeg venter stadigvæk på min, og de har jo skrevet at den senest kommer i morgen, så det håber jeg virkelig, vil nemlig gerne have den med hjem nu her til jul og tager afsted tirsdag. Havde de ringet og sagt hvornår de ville komme, jeg mener bare, det var da heldigt du var hjemme, synes næsten ikke de kan forvente man er hjemme hele dagen.

Håber du havde en god julefrokost

nææh de ringede ikke, men ja det havde været træls, hvis jeg ikke lige havde været hjemme JO tak! havde en rigtig god julefrokost.

Anmeld

19. december 2010

Sofia

mukka88 skriver:

nææh de ringede ikke, men ja det havde været træls, hvis jeg ikke lige havde været hjemme JO tak! havde en rigtig god julefrokost.

Så håber jeg bare jeg er hjemme når de kommer, skal arbejde indtil kl 14.00 nemlig. Men det var ikke med Post Danmark så? Tror jeg måske mit er, da jeg ikke har betalt ekstra for fragt.

Anmeld

19. december 2010

mukka88

Sofia skriver:

Så håber jeg bare jeg er hjemme når de kommer, skal arbejde indtil kl 14.00 nemlig. Men det var ikke med Post Danmark så? Tror jeg måske mit er, da jeg ikke har betalt ekstra for fragt.

Ja, det havde været smart hvis de lige kunne ringe inden de kom eller sådan noget for man kan jo ikke altid være hjemme. Min kom med fragtmand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.