Asos ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. december 2010

mukka88

Hey

Nogle der har købt fra Asos før?

Jeg bestilte i mandags, og betalte 40 kr ektra så den kom inden fredag men den er ikke kommet endnu? nogle der har prøvet det før? kan se de har trukket pengende d. 15( onsdag) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

mukka88

slet ingen ?

Anmeld

17. december 2010

kaba

Jeg har gode erfaringer. Der gik max 5 dage, vil jeg tro, fra jeg bestilte, til jeg modtog pakken. Betalte ikke ekstra. Måske der er juletravlt?

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Karoline skriver:

Jeg har gode erfaringer. Der gik max 5 dage, vil jeg tro, fra jeg bestilte, til jeg modtog pakken. Betalte ikke ekstra. Måske der er juletravlt?

Mange tak for svar Det er fordi jeg har bestildt en kjole som jeg skulle have på i morgen til julefrokost så det er sørme træls hvis den ikke når at komme Men ikke at gøre ved, for det er jo ikke post danmark den kommer med vel? 

Anmeld

17. december 2010

Sofia

Jeg har tit bestilt fra ASOS. Og venter også på en pakke fra dem lige nu faktisk, der fik jeg en mail om at den ville blive leveret senest den 20. december - men det var også bare den der free-shipping jeg benyttede så har ikke betalt noget for fragten. De første par gange jeg bestilte fra ASOS blev det ikke leveret med post DK, MEN jeg mener ganske bestemt at da jeg i sommer bestilte nogle kjoler, kom det med post DK, så tror måske små pakker kommer med posten.. men er ikke sikker. Håber på det kommer med posten så man ved man bare kan hente det på posthuset hvis man ikke lige er hjemme når de kommer.

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Sofia skriver:

Jeg har tit bestilt fra ASOS. Og venter også på en pakke fra dem lige nu faktisk, der fik jeg en mail om at den ville blive leveret senest den 20. december - men det var også bare den der free-shipping jeg benyttede så har ikke betalt noget for fragten. De første par gange jeg bestilte fra ASOS blev det ikke leveret med post DK, MEN jeg mener ganske bestemt at da jeg i sommer bestilte nogle kjoler, kom det med post DK, så tror måske små pakker kommer med posten.. men er ikke sikker. Håber på det kommer med posten så man ved man bare kan hente det på posthuset hvis man ikke lige er hjemme når de kommer.

fik du en mail om hvilken dato den ville blive leveret?

Jeg betalte 40 kr også skulle den gerne komme inden i dag! Men det ser da ikke sådan ud, ØV! skulle bruge den kjole i morgen, håber ikke den skulle havde været med posten, for han er lige kørt forbi Så " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> at den kan nå at komme endnu!

Anmeld

17. december 2010

Sofia

mukka88 skriver:

fik du en mail om hvilken dato den ville blive leveret?

Jeg betalte 40 kr også skulle den gerne komme inden i dag! Men det ser da ikke sådan ud, ØV! skulle bruge den kjole i morgen, håber ikke den skulle havde været med posten, for han er lige kørt forbi Så " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> at den kan nå at komme endnu!

Lige efter jeg havde bestilt modtog jeg en mail med detaljer, og deri stod at jeg kunne forvente den senest den 20. december, prøv at læse din bekræftigelsesmail igennem, håber den når at komme

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Sofia skriver:

Lige efter jeg havde bestilt modtog jeg en mail med detaljer, og deri stod at jeg kunne forvente den senest den 20. december, prøv at læse din bekræftigelsesmail igennem, håber den når at komme

arrr tak, den har jeg slet ikke kigget i Der står den skal komme før i dag eller i dag, men tænkte på, hvad hvis den kommer med fragt mand og man ikke er hjemme? tager de så en pakke med igen? eller hvordan? ved du det ?  

Anmeld

17. december 2010

Frøken Sørensen

Har du ikke fået en mail med tracking nummer? Plejer man at få!

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Gitte85 skriver:

Har du ikke fået en mail med tracking nummer? Plejer man at få!

jo det har jeg, men er sørme ikke så god til det engelsk der så kan ikke rigtigt finde ud af det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.