Asos ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Frøken Sørensen

mukka88 skriver:

jo det har jeg, men er sørme ikke så god til det engelsk der så kan ikke rigtigt finde ud af det  

Du må sige til hvis jeg skal tjekke det for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

mukka88

Gitte85 skriver:

Du må sige til hvis jeg skal tjekke det for dig

der står bar dette, under det der track an trace nr. your parcel is on the vehisle for delivery?

Anmeld

17. december 2010

Frøken Sørensen

mukka88 skriver:

der står bar dette, under det der track an trace nr. your parcel is on the vehisle for delivery?

" din pakke er køretøjet til levering"... Så måske du er heldig at den kommer i dag

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Gitte85 skriver:

" din pakke er køretøjet til levering"... Så måske du er heldig at den kommer i dag

ja men sådan har det stået siden tirsdags hehe.. men håber den kommer i dag  

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Gitte85 skriver:

Og mange tak for oversættelse  

Anmeld

17. december 2010

Frøken Sørensen

mukka88 skriver:

ja men sådan har det stået siden tirsdags hehe.. men håber den kommer i dag  

Nå for søren! Prøv da at ring til dem og hør!

Anmeld

17. december 2010

Sofia

mukka88 skriver:

arrr tak, den har jeg slet ikke kigget i Der står den skal komme før i dag eller i dag, men tænkte på, hvad hvis den kommer med fragt mand og man ikke er hjemme? tager de så en pakke med igen? eller hvordan? ved du det ?  

Hvis ikke det kommer med Post DK skal man være hjemme når de kommer, ellers tager de pakken med igen. Men jeg mener man kan hænge en fuldmagt til dem om at de må sætte pakken på trappen/i skuret eller lignende. Og så gør de det.

Anmeld

17. december 2010

Frøken Sørensen

mukka88 skriver:

Og mange tak for oversættelse  

Prøv at gå ind på dpd.dk... den danske side og skriv trackingnummeret i søgefeltet... Så kommer det frem på dansk. Så burde der stå hvor den er henne?

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Gitte85 skriver:

Prøv at gå ind på dpd.dk... den danske side og skriv trackingnummeret i søgefeltet... Så kommer det frem på dansk. Så burde der stå hvor den er henne?

Jamen kan ikke rigtigt finde et nr. kan kun finde et link hvor der står track and trace  

Anmeld

17. december 2010

mukka88

Gitte85 skriver:

Nå for søren! Prøv da at ring til dem og hør!

ringe? kan de Dansk? hehehehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.