Tutter skriver:
Har også mest lyst til og holde mig væk, men så er alternativet og sidde hjemme helt alen og det vil jeg ikke..
Sikken en god ordning I har fået jer
Dejligt når man kan enes om det og få en rigtig hyggelig aften.. Skønt Jens hjælper din mor så meget 
Bestemt! Det er dejligt at de kommer så godt ud af det med hinanden nu. For for 3 år siden var vi ikke på talefod med mine forældre i 2-3 måneder fra midt december og frem, så derfor holdt vi ikke jul med dem, og havde ikke råd til at tage op til Jens' far i Sverige eller hans familie i Norge, og de kunne heller ikke komme herned. Så vi skulle bare være os to juleaften, og valgte at droppe juletræ og alt det, vi fik bare maden og lidt gaver. Og så inviterede vi min veninde, som ellers ikke fejrer jul (hun er hindu), og så sad vi bare os tre. Det var ok hyggeligt, men det var ikke JUL. Men sådan var det......
Så vores 1. jul sammen for 4 år siden holdt vi hjemme ved mine forældre sammen med min lillesøster, der var vi os 5. Året efter var vi ikke på talefod og holdt ikke jul sammen. For 2 år siden holdt vi alle 5 jul hjemme ved Jens og jeg. Og sidste år holdt vi hjemme ved mine forældre os 5. I år skal vi for første gang også holde jul med Jens' far....
Er der ikke andre steder du kan tage hen? Har du ikke et vennepar måske eller noget, som du kan holde hos? Synes det er sygt at din egen mor kan sige sådan, jeg er virkelig i chok 

Hvis du boede lidt tættere på måtte du gerne holde med os.... men hvis du først har fri halv otte kan det nok ikke lade sig gøre.
Anmeld