Er du klar til jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Maria-s

Her mangler der gave til min mormor, til kærestens mor og så den aller, ALLER sværeste; gaven til min kæreste!!  

Aner virkelig ikke hvad jeg skal give ham!! Jeg arbejder ved et stort tøjfirma, så i adventsgaver har han fået en lækker vinterjakke og sko og har lige haft en masse lækre jeans og strik med hjem til ham, så tøj skal han ikke have (det synes jeg også er lidt fesen at gi ham i julegave når han nu får en masse i løbet af året alligevel...) og parfume har han også masser af.

Åhhhh jeg vil gerne give noget personligt altså! Vi har snakket om at gi hinanden et spejlreflekskamera og så først købe det i januar. Men jeg vil så gerne at der ligger en pakke til ham fra mig under juletræet. Men har omvendt heller ikke lige 3000 kr til en playstation 3  (ikke han har sagt direkte at han ønsker dig sådan en, men for noget tid siden sagde han at sådan en kunne han virkelig godt tænke sig!)

Så NEJ er ikke helt klar Og nej så mangler jeg også at pakke alle de indkøbte gaver ind. Men det glæder jeg mig nu til. Elsker at pakke gaver ind Mangler bare lige noget gavepapir. Godt det er weekend her i morgen. Så skal kæresten og jeg ud at shoppe. (Måske jeg så også kan få et hint fra ham til hvad jeg kan købe til ham )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

FrkT

Tutter skriver:

Jeg har købt 2 gaver til min gudsøn og én til min svpger - Men dem købte jeg i sidste måned.

Denne måned fik jeg kun 6000 i løn, og de supplerende dagpenge fra fagforeningen, har jeg ikke fået.. Så har kun haft til alle regningerne på de 6000.. Da jeg fortalte familien jeg ikke kunne købe gaver, blev jeg bedt om og holde mig væk juleaften  Den mest retfærdige var sgu min nevø på 13 år

Men nu ser det ud til, at jeg får mine penge fra fagforeningen, de håber på de når og gå ind senest tirsdag! Samtidig med det, så mangler jeg min pung, så venter også på nyt nemid og nyt kort! SÅ nej er ikke klar haha..

Arj det synes jeg godt nok lyder sygt. Hvis det var mig så tror jeg at jeg var blevet væk alligevel, gaver eller ej, for jeg ville slet ikke have lyst til at fejre jul med dem så 

Mine forældre VED godt at vores økonomi ikke er til de vilde gaver, så de har sagt at vi næsten ikke skal købe noget til dem, og at de hellere vil have vi køber lidt mere til Line (min lillesøster). Men vi har så valgt ikke at give hinanden (altså Jens og jeg) julegaver i denne måned, da vi hellere vil have råd til at købe noget ordentligt til vores familie, vi køber lidt til hinanden i januar i stedet for. Og så er vi gået sammen med Jens' far om gaver til mine forældre og min lillesøster (vi skal alle 6 fejre jul hjemme ved mine forældre - og jeg skal arbejde til 14.30 og har 1½ times kørsel hjem i det her vejr, og derefter 50 minutter hjem til mine forældre). Og Jens' far har lagt 600 tilsammen til gave til mine forældre og min lillesøster. Så mor og far får hver for 450 (200 fra Jens' far og 250 fra os) og min lillesøster får for 750 (200 fra Jens' far og 550 fra os). Og så giver vi også Jens' far for 250 bare fra os, og ved mine forældre også har købt for i hvert fald 600 til ham.

Og så skal Jens' hjem til mine forældre den 23. og lave alt det af maden som kan laves dagen før, og så igen den 24. og lave resten. Det har han tilbudt, da min mor jo lige har haft kræft og stadig ikke har så meget energi endnu, og hun blev bare så glad 

Puhhhh det blev vist en lang smørre 

Anmeld

17. december 2010

FrkT

Ja vi er faktisk helt klar til jul. Det eneste jeg mangler er at skrive på til og fra kortene på gaverne, og så er jeg klar.....

I går kom en pakke fra Norge til os.... tænkte at det nok var fra Jens' mor, men nej, det var fra hans moster (morens efternøler-lillesøster). Og der var en pakke der stod "Til Jens fra Tante Aud" på og så var der sørme også en hvor der stod "Til Thilde fra Tante Aud" - SELVOM hun ikke er min tante.... men hun er sådan et fantastisk varmt menneske, det er alle Jens' mostre faktisk, ja hele hans mors familie. Ihhhh så føler man sig som en del af familien 

Anmeld

17. december 2010

Becks

FrkT skriver:

Arj det synes jeg godt nok lyder sygt. Hvis det var mig så tror jeg at jeg var blevet væk alligevel, gaver eller ej, for jeg ville slet ikke have lyst til at fejre jul med dem så 

Mine forældre VED godt at vores økonomi ikke er til de vilde gaver, så de har sagt at vi næsten ikke skal købe noget til dem, og at de hellere vil have vi køber lidt mere til Line (min lillesøster). Men vi har så valgt ikke at give hinanden (altså Jens og jeg) julegaver i denne måned, da vi hellere vil have råd til at købe noget ordentligt til vores familie, vi køber lidt til hinanden i januar i stedet for. Og så er vi gået sammen med Jens' far om gaver til mine forældre og min lillesøster (vi skal alle 6 fejre jul hjemme ved mine forældre - og jeg skal arbejde til 14.30 og har 1½ times kørsel hjem i det her vejr, og derefter 50 minutter hjem til mine forældre). Og Jens' far har lagt 600 tilsammen til gave til mine forældre og min lillesøster. Så mor og far får hver for 450 (200 fra Jens' far og 250 fra os) og min lillesøster får for 750 (200 fra Jens' far og 550 fra os). Og så giver vi også Jens' far for 250 bare fra os, og ved mine forældre også har købt for i hvert fald 600 til ham.

Og så skal Jens' hjem til mine forældre den 23. og lave alt det af maden som kan laves dagen før, og så igen den 24. og lave resten. Det har han tilbudt, da min mor jo lige har haft kræft og stadig ikke har så meget energi endnu, og hun blev bare så glad 

Puhhhh det blev vist en lang smørre 

Har også mest lyst til og holde mig væk, men så er alternativet og sidde hjemme helt alen og det vil jeg ikke..

Sikken en god ordning I har fået jer  Dejligt når man kan enes om det og få en rigtig hyggelig aften.. Skønt Jens hjælper din mor så meget

Anmeld

17. december 2010

FrkT

Tutter skriver:

Har også mest lyst til og holde mig væk, men så er alternativet og sidde hjemme helt alen og det vil jeg ikke..

Sikken en god ordning I har fået jer  Dejligt når man kan enes om det og få en rigtig hyggelig aften.. Skønt Jens hjælper din mor så meget

Bestemt! Det er dejligt at de kommer så godt ud af det med hinanden nu. For for 3 år siden var vi ikke på talefod med mine forældre i 2-3 måneder fra midt december og frem, så derfor holdt vi ikke jul med dem, og havde ikke råd til at tage op til Jens' far i Sverige eller hans familie i Norge, og de kunne heller ikke komme herned. Så vi skulle bare være os to juleaften, og valgte at droppe juletræ og alt det, vi fik bare maden og lidt gaver. Og så inviterede vi min veninde, som ellers ikke fejrer jul (hun er hindu), og så sad vi bare os tre. Det var ok hyggeligt, men det var ikke JUL. Men sådan var det......

Så vores 1. jul sammen for 4 år siden holdt vi hjemme ved mine forældre sammen med min lillesøster, der var vi os 5. Året efter var vi ikke på talefod og holdt ikke jul sammen. For 2 år siden holdt vi alle 5 jul hjemme ved Jens og jeg. Og sidste år holdt vi hjemme ved mine forældre os 5. I år skal vi for første gang også holde jul med Jens' far....

Er der ikke andre steder du kan tage hen? Har du ikke et vennepar måske eller noget, som du kan holde hos? Synes det er sygt at din egen mor kan sige sådan, jeg er virkelig i chok 

Hvis du boede lidt tættere på måtte du gerne holde med os.... men hvis du først har fri halv otte kan det nok ikke lade sig gøre.

Anmeld

17. december 2010

Becks

Bestemt! Det er dejligt at de kommer så godt ud af det med hinanden nu. For for 3 år siden var vi ikke på talefod med mine forældre i 2-3 måneder fra midt december og frem, så derfor holdt vi ikke jul med dem, og havde ikke råd til at tage op til Jens' far i Sverige eller hans familie i Norge, og de kunne heller ikke komme herned. Så vi skulle bare være os to juleaften, og valgte at droppe juletræ og alt det, vi fik bare maden og lidt gaver. Og så inviterede vi min veninde, som ellers ikke fejrer jul (hun er hindu), og så sad vi bare os tre. Det var ok hyggeligt, men det var ikke JUL. Men sådan var det......

Så vores 1. jul sammen for 4 år siden holdt vi hjemme ved mine forældre sammen med min lillesøster, der var vi os 5. Året efter var vi ikke på talefod og holdt ikke jul sammen. For 2 år siden holdt vi alle 5 jul hjemme ved Jens og jeg. Og sidste år holdt vi hjemme ved mine forældre os 5. I år skal vi for første gang også holde jul med Jens' far....

Er der ikke andre steder du kan tage hen? Har du ikke et vennepar måske eller noget, som du kan holde hos? Synes det er sygt at din egen mor kan sige sådan, jeg er virkelig i chok 

Hvis du boede lidt tættere på måtte du gerne holde med os.... men hvis du først har fri halv otte kan det nok ikke lade sig gøre.

Det er det bedste når ens kæreste kan med familien, andet bliver for bøvet - Så er glad på jeres vegne, at det er lykkedes

De fleste skal være hos deres familier langt væk, men det er ok, er sikker på jeg nok skal få en hyggelig aften.. Og det bliver første jul med min mor i 5 år.. Så bliver spændende, selvom hun er et fjols nogen gange..

Og tak for tilbuddet søde

Anmeld

17. december 2010

MariaJ

Næsten færdig med julegaver og har købt noget af maden.

Vi mangler stadig træet, julepynt, bage og købe de sidste gaver. Det lyder af meget, men jeg stresser egentlig ikke med det. Jeg regner med at vi skal hygge os med at bage og pynte op en dag i næste uge, og så er vi jo næsten klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.