Er du klar til jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Pia.

Jeg er lidt bagud i år - men vejret og den brækkede arm har ikke gjort det let for mig at komme ud selv og handle - men jeg har fået nået en del - mangler lidt forskellige julegaver ....

så skal vi lave konfekt på søndag og hente juletræ og så mangler vi at få handlet til selve juleaften...

Hvor langt er I ?

Knus Pia - som syntes det er helt vildt der kun er en uge til juleaften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

B&J

Pia. skriver:

Jeg er lidt bagud i år - men vejret og den brækkede arm har ikke gjort det let for mig at komme ud selv og handle - men jeg har fået nået en del - mangler lidt forskellige julegaver ....

så skal vi lave konfekt på søndag og hente juletræ og så mangler vi at få handlet til selve juleaften...

Hvor langt er I ?

Knus Pia - som syntes det er helt vildt der kun er en uge til juleaften..

Vi er færdige vi mangler kun lige nogle små ting til maden jule aften som vi ikke lige kan købe lige nu

Anmeld

17. december 2010

Mira0911

Ja hvert fald færdig med julegaver... Mangler bare og pakke dem ind... 

Idag skal der laves masser af konfekt, klejner osv til Julefrokosten imorgen.. 

I næste uge skal der også laves konfekt til julen og dagene derefter... 

Ellers er vi sådan næsten klar.. 

Anmeld

17. december 2010

Lone Jakobsen

vi er næsten klar til jul.... men slet ikke klar til den fødselsdagsfest vi skal holde imorgen

har lige lavet indkøbsliste....og synes sørme den blev lang. skal nå at bage 2 kager, marinere en culottesteg, skrælle en stor mængde kartofler osv. osv... men alle mine planer har været skubbet lidt i baggrunden, da rasmus fik skoldkopper.

Anmeld

17. december 2010

L.J.L

Nej overhovedet ikke!

Hele familien har ligget syge herhjemme, og jeg er stadig syg, og så har vi holdt Lauritz 1 års fødselsdag d. 5 dec. og oven i det er han lige startet i vuggestue så han er i gang med at blive kørt ind.

Så julen er kommet helt i baggrunden i år, desværre. Mangler stadigvæk at købe alle gaver og får stress af bare at tænke på det. -Og der er ikke en eneste julenisse herhjemme

Anmeld

17. december 2010

Diana...

He he så vågner man op fra sin formiddags lur og så der HELE 2 indlæg fra Pia. Det ellers sjældent man ser et indlæg fra dig søde pia 

Nåå men ja jeg tror vi er ved at være klar vi mangle lidt at handle det sidste til julemaden men det gør vi først lige inde  Men jeg har dog så meget på fornemmelsen at jeg har glemt et eller andet en gave eller noget hmm nå det finder vi jo nok ud af. 

Anmeld

17. december 2010

Karo

Jeg tror faktisk vi er klar

Julegaverne er købt og pakket ind, der er bagt julekager, juletrlet er købt og pyntet og julekortene er bestilt (mangler dog at skrive og sende). Vi er ikke hjemme juleaften så ingen indkøb der til

Så jo udover julekortene der skal skrives er vi med

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Jeg er næsten helt klar. Alle julegaver er købt, og har lige pakket de sidste to ind.

Det eneste jeg mangler, det er at bettemanden kommer ud inden jul.

Anmeld

17. december 2010

bagger26

Åhhhh jeg har mad/kage stress..

Julegaver er købt for laaangtid siden, mangler lige at lægge sidste hånd nogæe af tingene, men det er ikke så meget det der stresser mig. Har også fået bagt småkager til den helt store guldmedalje, men åh sidder nu og kommer i tanke om at jeg mangler konfekten..

Min søn har sidste dag i DP d. 22 dec og der skal jeg lave kage til. d. 24 dec har han fødselsdag og vi for 25 gæster til at fejre ham om morgenen, så dertil skal der bage 75 boller og 2 kager, hmm evt kun en stor en.. puha, ved ikke hvornår jeg skal få tid til det hele. Fordi d. 23 skal vi holde før juleaften med min sviger familie, så den dag er der jo ikke så meget tid til forberedelse, må hellere sætte mig ned og lave et skema over de kommende dage, og hvad jeg skal nå hvornår...

Tsk tsk, jeg skal jo også have tid til at smide mig på sofen og se en masse julefilm, det skal der altså være plads til..

Anmeld

17. december 2010

Stumpen

Ja det vil jeg mene...

Indkøbslisten er skrevet og delt op

Juletræet er købt -skal pyntes på søndag

Der er handlet ind til konfekt - skal laves i weekenden

Gaverne var indkøbte allerede da Pyrus tonede frem på skærmen første gang i år.

Så jo vil mene jeg er klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.