Er du klar til jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Becks

Jeg har købt 2 gaver til min gudsøn og én til min svpger - Men dem købte jeg i sidste måned.

Denne måned fik jeg kun 6000 i løn, og de supplerende dagpenge fra fagforeningen, har jeg ikke fået.. Så har kun haft til alle regningerne på de 6000.. Da jeg fortalte familien jeg ikke kunne købe gaver, blev jeg bedt om og holde mig væk juleaften  Den mest retfærdige var sgu min nevø på 13 år

Men nu ser det ud til, at jeg får mine penge fra fagforeningen, de håber på de når og gå ind senest tirsdag! Samtidig med det, så mangler jeg min pung, så venter også på nyt nemid og nyt kort! SÅ nej er ikke klar haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Diana...

VAR ej det sagde de vel ikke  Jamen for pokker søde Beck. Det er fanme ikke sødt gjort. Hvad gør du så? Hvor skal du så holde jul henne? 

ØV tanker til dig, også ens egen familie 

Anmeld

17. december 2010

Pia.

Tutter skriver:

Jeg har købt 2 gaver til min gudsøn og én til min svpger - Men dem købte jeg i sidste måned.

Denne måned fik jeg kun 6000 i løn, og de supplerende dagpenge fra fagforeningen, har jeg ikke fået.. Så har kun haft til alle regningerne på de 6000.. Da jeg fortalte familien jeg ikke kunne købe gaver, blev jeg bedt om og holde mig væk juleaften  Den mest retfærdige var sgu min nevø på 13 år

Men nu ser det ud til, at jeg får mine penge fra fagforeningen, de håber på de når og gå ind senest tirsdag! Samtidig med det, så mangler jeg min pung, så venter også på nyt nemid og nyt kort! SÅ nej er ikke klar haha..

ej sagde de det... ? hold nu fast nogen forsmået mennesker !!!!

Anmeld

17. december 2010

frk Jensen

jo jo.. er da mere end klar... Mangler kun lige den sidste julegave til svigermor og svigerfar.. Men hvor pokker finder man et skilt til bilen hvor der står bedstefar?
Ellers er alle andre gaver købt, pakket ind og sat fint oppe på den øverste hylde i kontoret, så marcus ikke kan flå dem op..
Vi tager til tyskland på lørdag og får handlet det sidste ind til konfekt osv.. Så næste uge skal vi lave konfekt og hygge..

Maden, den står min moar for da vi skal derud og holde jul. Vi skal bar hitte på mandelgaven..

Klar til 30 års fødselsdag imorgen med gaver og det hele

Yes yes vi er GODT med..

Anmeld

17. december 2010

MorTilSnartFire <3

Gaverne er købt og pakket ind Vi mangler alt maden til juleaften (Vi holder for svigerfamilien) Vi har dog fundet mandelgaven... Køber juletræ på søndag, mangler dog fod, stjerne og tæppe endnu :/ Men ork, er jo på barsel, så når det jo nok

God jul til alle >:<

Anmeld

17. december 2010

Sofia

Ja, jeg er helt klar og jeg glæææder mig. Men jeg skal holde det hos mine forældre, så er ikke fordi jeg sådan skal have styr på de helt vilde forberedelser. Men gaverne er købte

Anmeld

17. december 2010

Becks

Pia. skriver:

ej sagde de det... ? hold nu fast nogen forsmået mennesker !!!!

Jep!

Eller det var min mor som sagde det!

Tror også det handler om, at jeg skal på job den 24, men kun fra 15:30 til 19:30, så det er sølle 4 timer jeg er væk..

Men nu ser det da ud til at de får deres gaver, så jeg  må komme med haha!

Anmeld

17. december 2010

Angelspot

Jep, jeg er fuldstændig klar Alle gaver er købt og pakket ind med et personligt til og fra kort, til dem jeg ikke skal holde jul sammen med. Søndag skal vi ud og fælde juletræ med hele svigerfamilien hvor vi skal være juleaften. Ungerne vil synes det er super sjovt at det er træet de selv har fældet, som vi skal danse om

Og da vi ikke skal være hjemme, så skal vi ikke handle mad eller noget som helst, det vil svigermor nemlig ikke have, vi skal bare forkæles, så det glæder vi os til

Men mangler dog lige en værtindegave, men mon ikke jeg nok skal nå det!

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Mangler lige et par småting så er vi klar...

Anmeld

17. december 2010

K.Rehder

I år er vi blevet færdige i god tid fordi vi skal holde julen hjemme for første gang...og det bliver med hele mandens familie

Det eneste der mangler er juletræet der skal pyntes. Købte det for en uge siden og har stået udenfor med lys på for at give lidt hygge ude i vinterkulden. Og fordi vi skal være sammen med hele mandens familie den 24, kommer hele min familie i aften og pynter vores juletræ, drikker gløg og spiser æbleskiver

Nu er man jo efterhånden blevet så voksen at det er på tide at lave sine egne traditioner, og med barn nummer 1 på vej er det jo ekstra hyggeligt....Så er der også lavet en generalprøve til næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.