Tanja84 skriver:
Ååååhhh hvor gør det ondt i mit hjerte at læse dette indlæg. Hvor er folk dog bare hensynsløse, når de tillader sig at sige sådan, samt at stille spørgsmålstegn, ved din rolle som mor, over for JERES fantastiske søn.
"det er ren logik for mig at hvis der allerede er en baby der eksisterer i denne verden, saa behover jeg ikke at foede selv"
Jeg er SÅ enig med dig, og synes det er så smukt I har valgt at tage JERES søn til jer. For mig, er de personer der giver deres kærlighed og tid til at opfostre det enkelte barn, så sandelig også dem der kan kalde sig selv for barnets forældre.
Men hvor er det dog bare skønt at hører I har jeres familie fulde opbakning, og de ligesom jer, ser JERES søn som DERES barnebarn, og elsker ham fordi han netop er DERES barnebarn, og derfra aldrig ville bytte ham ud for nogen anden. For man hører desværre også om folk, hvor det er familien der ikke kan og ikke vil se et adaptivbarn, som et "rigtig" famillie medlem, og hvor er det dog bare synd for de forældre.
Ville kunne sige en masse ting, men meget af det er heldigvis allerede nævnt fra andre, men ville naturligvis ikke forlade indlægget uden at vise med medfølelse og sende dig en
med på vejen.