Nu er min situation lidt anderledes da det er mig selv der er adoptivbarn, men gud hvor jeg forstår dig. Dit indlæg rammer mig dybt i hjertet. Og inden jeg skriver mere, så vil jeg lige fortælle dig én ting. Hvor er I heldige at have hinanden. Kærlighed er stærkere end blod. Og det er kærlighed der danner én lykkelig familie.
Mine forældre lavede en Barnet´s Bog til mig. På forsiden af denne bog stod der følgende (Forfatteren er ukendt)
Not flesh of my flesh
Nor bone of my bone,
But still miraculously my own.
Never forget for a single minute,
You didn't grow under my heart,
But in it.
Jeg blev født af en kvinde et eller sted derude, fundet få dage gammel og anbragt på et børnehjem. Der boede jeg i de første 14 måneder af mit spædbarnsliv. Et helt andet sted i verden var der to mennesker, min mor og far, der havde en drøm om et barn. Vi blev ført sammen fordi at vi allesammen manglede noget i vores liv. I dag er jeg 29 år, gift og mor til de skønneste piger i verden. Jeg har nogle forældre som har givet mig en tryg barndom, hvor jeg på intet tidspunkt gar følt mig mindre værd pga. at jeg blev adopteret. Jeg er deres datter, de er mine forældre. Jeg er for evigt taknemmelig for det liv jeg har levet og den chance jeg fik da jeg var baby. Og pga. min "lidt anderledes" start på livet har jeg altid fået lov til at høre min historie om adoptionen igen og igen. Jeg husker altid min yndlingsfortælling. Da jeg kom med flyvemaskinen fra Korea på en grå og trist regnvejrsdag, så brød der en solstråle igennem skyerne da mit fly landede.
Jeg forstår dig fordi at jeg selv har oplevet andre sige noget i retning af "nå, så er det jo ikke dine rigtige forældre", "så er det jo ikke din rigtige lillebror" osv. Jeg har en lillebror som er adopteret fra Korea. Det sårer så meget, selvom det måske ikke er deres hensigt. Dette er min familie, jeg har ingen anden.
Dot indlæg oser af kærlighed til din søn. Han er heldig at have sådan en fantastisk mor som dig. Varme tanker til dig og din smukke søn 
Anmeld