Meget blufærdig.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

man kan faktisk købe sådan et ammeforklæde man lige smider om halsen og så kan man selv kigge ned til bebs og rette til osv men ingen andre kan se med super smart hvis man ikke bryder sig om at flashe.. hehe

Lyder smart.. må jeg lige undersøge hvor man kan få..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det styrer man helt selv, men jeg valgte ikke at have trusser på og havde kun en hospitalsoverdel på, som faktisk var knappet op stort set hele tiden, da jeg simpelthen havde det så varmt

Hi hi ja selvfølgelig kan man vel ikke have trusser på

Men ja tænker også bare en skjorte som er lidt åben eller noget..

Anmeld

16. december 2010

bette

Anonym skriver:

Årh, tusind tak

velbekomme :) 

og god jul

Anmeld

16. december 2010

sarahb

jeg er også mega blufærdig, men med amningen er jeg slet ikke. Meget mærkeligt.. Men når jeg er ude og det er folk jeg ikk kender der kunne se det så folder jeg en stofble over. Men der er også forskel på hvilket tøj du ammer i osv. Noget tøj skjuler amningen ret godt.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg er også mega blufærdig, men med amningen er jeg slet ikke. Meget mærkeligt.. Men når jeg er ude og det er folk jeg ikk kender der kunne se det så folder jeg en stofble over. Men der er også forskel på hvilket tøj du ammer i osv. Noget tøj skjuler amningen ret godt.

Hvilket f.eks.??

Anmeld

16. december 2010

sarahb

Anonym skriver:

Hvilket f.eks.??

jeg har altid en tanktop inden under og en lidt løs bluse oven på, så hiver jeg den læse bluse op og så brystet ud over tanktoppen så er det kun en lille del af brystet der vises og det skjules faktisk med bebs.. Så det er slet ikke noget folk ligger mærke til

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg har altid en tanktop inden under og en lidt løs bluse oven på, så hiver jeg den læse bluse op og så brystet ud over tanktoppen så er det kun en lille del af brystet der vises og det skjules faktisk med bebs.. Så det er slet ikke noget folk ligger mærke til

OK må jeg også huske at gøre..

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Hi hi ja selvfølgelig kan man vel ikke have trusser på

Men ja tænker også bare en skjorte som er lidt åben eller noget..

Jeg startede med nettrusser fra hospitalet, men smed dem hurtigt, da jeg kun lå i lidt over to timer med veer på hospitalet inden hun var ude. Hvis man ligger i mange timer, er der sikkert nogen, der foretrækker trusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.