Meget blufærdig.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Pige2009

Håber også at jeg ændre mig efter fødslen..  Ville nok gøre det meget lettere..

Jeg holdning ændrede sig 180 grader. Det samme med fødslen. Der var jeg inden lidt i tvivl om, hvordan det ville være at ligge der uden noget på, men det ænser man ikke i kampens hede og der bliver alt andet end ens vejrtrækning og arbejdet med veerne ligegyldigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

TinaPina

Anonym skriver:

Ja man kan jo godt tillde sig at sige til folk man gerne vil have lidt ro omkring amningen, så om de ikke kan gå.. Men synes på en måde også bare et så dumt.. for de jo lige glade.. og så gør man jo bare endnu mere opmærksom på at man er møg blufærdig..

Men når vi kommer fra hospitalet så sætter jeg mig også bare i et andet rum..

Men jeg synes faktisk det er okay. De første dage har man vel også selv brug for at der er ro omkring det. Så man selv kan konsentrere sig?

Det synes jeg er et okay argument. Vi andre vil jo også gerne have madro

Anmeld

16. december 2010

SHERO

sådan havde/har jeg det også, også på trods af jeg har ammet i 11 måneder nu... Tog kun steder hen hvor der var babylounge (storcentre) ellers satte jeg mig for mig selv når vi var nogen steder... Det er egentlig kun min mor og bedste veninde jeg ikke er blufærdig over for længere.... Selv i mødregruppen var jeg utilpas når jeg skulle amme, gjorde det ikke bedre da jeg efter 2 måneder var den eneste ud af 7 der ammede...

Men jeg brugte også den med to bluser, altid faktisk, og så ellers bare en god amme bh og så en stofble... Men altså det blir bedre, men jeg er ikke kommet helt over det der med at skulle "flashe" offentligt... hehe

Anmeld

16. december 2010

TbCp

Anonym skriver:

Gud ja en god ide med 2 bluser på.. så er det næsten ikke andet end bluse som folk kan se og den lille dæker for brystet der nu er fremme..

Lige præcis

Anmeld

16. december 2010

Isabella_mor

det har jeg også tænkt over, ikke fordi at jeg er ked af mine bryster tværtimod jeg elsker dem. men der er altså visse mennesker som jeg ikke syntes skal se dem. og der havde jeg forestillet mig at jeg bare smed en stofble henover så man ikke kan se dem når jeg ammer,, jeg ville miste koncentrationen hvis jeg følte at jeg ville blive overbegloet. så hellere have 100% koncentration når jeg er ude eller har besøg.. og så må folk altså vente med at se baby til han er færdig med at spise..

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg holdning ændrede sig 180 grader. Det samme med fødslen. Der var jeg inden lidt i tvivl om, hvordan det ville være at ligge der uden noget på, men det ænser man ikke i kampens hede og der bliver alt andet end ens vejrtrækning og arbejdet med veerne ligegyldigt

Har man ikke noget som helst tøj, lagen eller noget på under fødslen??????  Årh det bryder jeg mig da ikke om.......

Anmeld

16. december 2010

bette

man kan faktisk købe sådan et ammeforklæde man lige smider om halsen og så kan man selv kigge ned til bebs og rette til osv men ingen andre kan se med :) super smart hvis man ikke bryder sig om at flashe.. hehe

Anmeld

16. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

Har man ikke noget som helst tøj, lagen eller noget på under fødslen??????  Årh det bryder jeg mig da ikke om.......

Ha-ha-ha, det er du rigtig meget ligeglad med, når du ligger der og har veer, der har du så ondt, at du er ligeglad med alt og alle, svært at forestille sig, men sådan er det.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ha-ha-ha, det er du rigtig meget ligeglad med, når du ligger der og har veer, der har du så ondt, at du er ligeglad med alt og alle, svært at forestille sig, men sådan er det.

Jamen har man slet ikke noget over sig????

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det styrer man helt selv, men jeg valgte ikke at have trusser på og havde kun en hospitalsoverdel på, som faktisk var knappet op stort set hele tiden, da jeg simpelthen havde det så varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.