Anonym skriver:
Jo spørgsmålet er svaret er ligetil...
Sagen er den at vi elsker hinanden, men han kan ikke MÆRKE den fysisk, fordi han savner at jeg har tid til ham... Vi har en lille datter på 2 mdr. og en hund på knapt 1 år, og al min tid går stort set på de to. Min kæreste er hjemme i ca. 4 vågne timer af døgnet, og der forventer han at jeg er der for ham også! Og det prøver jeg også med at lave lækker mad og andre lækkerier til ham, men han savner den fysiske kontakt! Og idag da han fik den, valgte han at afvise mig, fordi "det var en fremmed fornemmelse"!!
Jeg har forsøgt at forklare ham at vi har en datter som er ved at indfinde sin egen døgnrytme, og det er altså mig der følger den, og de sidste 5-6 nætter har hun sovet igennem, hvilket alt andet lige giver mig et større overskud, hvilket gør at jeg kan være der for ham også...
Halløj mand. min pige er 1 år og der er da stadig ikke den tid vi gerne ville begge to til at være sammen. sådan er det at få børn. så er de syge, skal have omsorg, sover dårligt og så videre. Du har jo lige født.
Jeg tror han har krise over at det er jers barn der får omsorgen, han skal dele dig med en anden der er dybt afhængig af dig og ikke kan tilsidesættes. det må han da kunne forstå.
men det bliver bedre og med tiden kan man også få dem passet lidt så man kan være sammen alene. han kan ikke forvente at du bare står til rådighed i de 4 timer hver dag. Børn har behov når de har behov. men værd obs. på at han ikke får en fødselsdepression. 8% af alle nybagte fædre får det.
held og lykke.
maise
Anmeld