Ville du....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Rockertand

Baagøe skriver:

Så absolut ikke. Jeg gik selv fra min ekskæreste blot 2 mdr. før et stort anlagt bryllup, men jeg elskede ham simpelthen ikke, så derfor ville jeg ikke giftes

Åhh, havde jeg da bare været så klog - jeg vidste, at det var helt forkert, men havde ikke modet til at sige stop og gennemførte brylluppet på rådhuset, men søgte så om separation 6 mdr. senere.

Nu går jeg så bare og venter på, at min drømme-mand kommer ned på knæ....han spørger ca. hver 2. måned, men jeg har sagt, at det skal være på den rigtige måde, ellers får han ikke noget svar.....jeg venter endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anonym trådstarter

Jo spørgsmålet er svaret er ligetil...

Sagen er den at vi elsker hinanden, men han kan ikke MÆRKE den fysisk, fordi han savner at jeg har tid til ham... Vi har en lille datter på 2 mdr. og en hund på knapt 1 år, og al min tid går stort set på de to. Min kæreste er hjemme i ca. 4 vågne timer af døgnet, og der forventer han at jeg er der for ham også! Og det prøver jeg også med at lave lækker mad og andre lækkerier til ham, men han savner den fysiske kontakt! Og idag da han fik den, valgte han at afvise mig, fordi "det var en fremmed fornemmelse"!!

Jeg har forsøgt at forklare ham at vi har en datter som er ved at indfinde sin egen døgnrytme, og det er altså mig der følger den, og de sidste 5-6 nætter har hun sovet igennem, hvilket alt andet lige giver mig et større overskud, hvilket gør at jeg kan være der for ham også...

Anmeld

16. december 2010

Malthes mor

Prøv lige at "vække" din mand Hvor meget deltager han i sin faderrolle? Er det kun dig, som varetager jeres lille pige, hunden, maden osv? Du har sgu da også brug for noget omsorg!!!!! 

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jo spørgsmålet er svaret er ligetil...

Sagen er den at vi elsker hinanden, men han kan ikke MÆRKE den fysisk, fordi han savner at jeg har tid til ham... Vi har en lille datter på 2 mdr. og en hund på knapt 1 år, og al min tid går stort set på de to. Min kæreste er hjemme i ca. 4 vågne timer af døgnet, og der forventer han at jeg er der for ham også! Og det prøver jeg også med at lave lækker mad og andre lækkerier til ham, men han savner den fysiske kontakt! Og idag da han fik den, valgte han at afvise mig, fordi "det var en fremmed fornemmelse"!!

Jeg har forsøgt at forklare ham at vi har en datter som er ved at indfinde sin egen døgnrytme, og det er altså mig der følger den, og de sidste 5-6 nætter har hun sovet igennem, hvilket alt andet lige giver mig et større overskud, hvilket gør at jeg kan være der for ham også...

så tror jeg det er vigtigt at i finder hinanden inden i overvejer muligheden for et bryllup.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Prøv lige at "vække" din mand Hvor meget deltager han i sin faderrolle? Er det kun dig, som varetager jeres lille pige, hunden, maden osv? Du har sgu da også brug for noget omsorg!!!!! 

Det er også mine argumenter... Han deltager nemlig slet ikke

Han mener jo at jeg får omsorg fordi han giver mig små klap, kys, kærtegn osv... Problemet er bare at jeg ofte er for stresset til at "besvare" det... Har nogle gange for travlt til at nyde at være "fri"

Ved ikke lige hvordan jeg kan vække ham?? Lige nu er det bare svært at se sig ud af vores lille krise...

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Rockertand skriver:

Åhh, havde jeg da bare været så klog - jeg vidste, at det var helt forkert, men havde ikke modet til at sige stop og gennemførte brylluppet på rådhuset, men søgte så om separation 6 mdr. senere.

Nu går jeg så bare og venter på, at min drømme-mand kommer ned på knæ....han spørger ca. hver 2. måned, men jeg har sagt, at det skal være på den rigtige måde, ellers får han ikke noget svar.....jeg venter endnu

Det var også en grim situation og min ekskæreste er stadig meget bitter den dag idag, men jeg fortryder ikke mit valg. Selvfølgelig skal han da ned på knæ - padde

Anmeld

16. december 2010

Rockertand

Baagøe skriver:

Det var også en grim situation og min ekskæreste er stadig meget bitter den dag idag, men jeg fortryder ikke mit valg. Selvfølgelig skal han da ned på knæ - padde

Ja, man han er MIN padde

Han har dog også været gift før, så vi har ikke travlt, meeen venner og familie synes dog, at det er ved at være tid (efter 8 år).

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Rockertand skriver:

Ja, man han er MIN padde

Han har dog også været gift før, så vi har ikke travlt, meeen venner og familie synes dog, at det er ved at være tid (efter 8 år).

Det skal de heldigvis ikke bestemme

Anmeld

16. december 2010

sandratobias

Nej det ville jeg ikk... 

Anmeld

17. december 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Nej selvfølgelig ikke. - Må indrømme, at jeg slet ikke forstår hvordan bryllup kan komme på tale i en sådan situation??

Mvh. Line - der generelt ikke forstår, at nogle har så travlt med at få børn - eller blive gift - inden man kender sin kæreste ordentligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.