Ville du....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

... gifte dig med en mand, som "ikke kan mærke kærligheden" i dit forhold??

Nej absolut ikke!! Det jo det det handler om når man bliver gift..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Isabella_mor

det tror jeg ikke jeg ville.!! hvorfor gifte sig med en som ikke vil giftes med en selv.. der skal da klart være kærlighed i forholdet ellers er der ikke nogen grund til at blive gift...

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

... gifte dig med en mand, som "ikke kan mærke kærligheden" i dit forhold??

Så absolut ikke. Jeg gik selv fra min ekskæreste blot 2 mdr. før et stort anlagt bryllup, men jeg elskede ham simpelthen ikke, så derfor ville jeg ikke giftes

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

spørgsmålet er vist lidt for ligetil, så jeg tænker på hvad der får dig til at spørge?

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

nej det ville jeg ikke

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Nej det kunne jeg godt nok ALDRIG finde på . - det ville jo være det sammen som at gifte sig med en træmand

Anmeld

16. december 2010

millesofie

NEJ aldrig nogensinde om jeg ville byde mig selv eller mine børn det

Anmeld

16. december 2010

Cris

Nej, hvis han ikke kan føle noget nu, hvad kan han så føle om nogle år??? Hvis han er forvirret, så må I holde en pause og se, om han kan rydde op i sine tanker og følelser. Ellers kommer I til at giftes med en skilsmesse garanti...

Anmeld

16. december 2010

anna-jonas

Hvis manden måske har en depression, og derfor hverken kan mærke sig selv eller følelser ret godt........................så ville jeg forsøge at hjælpe den mand, som jeg elsker, med at få det bedre, og føle igen. Hvis han så stadig ikke var sikker på, om han elskede mig......................tjaaaa..............så er svaret jo ligetil, ikke??

Anmeld

16. december 2010

Sofia

Nej, og han ville da forhåbentlig heller ikke gifte sig med mig, hvis han ikke mærkede kærlighed....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.