DET synes jeg også... Der sker også i Spanien, hvor der også sner meget. Der er mange høje bjerge og der er også nogle andre områder, hvor der kan faktisk blive koldere end i DK (bare i kun nogle få måneder, men der sker) Jeg kan ikke huske en eneste vinter siden jeg var lille, hvor der ikke var sne... Nogle gange mere nogle gange ikke så meget, men der sner! Og hver eneste år, når der sner, så er der en kæmpe kaos, nyhederne fortæller ikke andet om snestormen, trafik kører ikke flydende og de bliver ved og ved med alt det sne, som om vi næsten skal dø af alt det meeeeeget sne! Og så troede jeg, at det var fordi det er i Spanien, hvor de ikke måske er så gode til at planlægge... Men nej, hver eneste vinter i DK skal jeg høre i nyhederne om alt det sne der kommer, traffikken der ikke flyder, salt der ikke kommer, sne-budget som ikke er stor nok osv osv
Så det må være noget vi har i fælles i Europa: sne panik hver år, hvor vi ved, at der altså kommer til at sne på et tidspunkt hver vinter! 
Anmeld