Vejsalt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

jannebjerre

MKBP skriver:

Der er mangle på salt i hele europa og nu er det jo ikke noget man bare lige kan ringe og bestille, da det jo er et naturprodukt.

nåå det troede jeg - så er det jo i virkeligheden mig der er den dumme hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

MKBP

Profilbillede for MKBP
jannebjerre skriver:

nåå det troede jeg - så er det jo i virkeligheden mig der er den dumme hihi

Anmeld

16. december 2010

DK

Det er heller ikke nemt at vide. Det er fordi der har været rigtig meget sne i hele Europa så derfor har der i år været et ekstraordinært behov for salt. Så de mange lagre rundt omkring i EU er simpelthen tomme! -Jeg ved det kun fordi jeg lige har set det i TV avisen den anden dag!

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

DK skriver:

Det er heller ikke nemt at vide. Det er fordi der har været rigtig meget sne i hele Europa så derfor har der i år været et ekstraordinært behov for salt. Så de mange lagre rundt omkring i EU er simpelthen tomme! -Jeg ved det kun fordi jeg lige har set det i TV avisen den anden dag!

Haha fedt jeg rigtig sidder og føler mig ovenpå og gør grin med andre og så er det i virkeligheden mig der er dum

Men så blev jeg da det klogere idag

Anmeld

16. december 2010

Mother-love

jannebjerre skriver:

ja - det er simpelthen utroligt...hehe

Fedt vi har ligedan søde 

ps. glæder mig til update imorgen...ved bare jeg og din kæreste har ret

hehe.. jamen det er da bare til at blive sindsyg af..

og ja nu må vi se hehe jeg tror stadig det er en pige... men giver update så snart jeg kan imorgen.. for vi skal lige på familierundtur hehe

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

michelledam skriver:

hehe.. jamen det er da bare til at blive sindsyg af..

og ja nu må vi se hehe jeg tror stadig det er en pige... men giver update så snart jeg kan imorgen.. for vi skal lige på familierundtur hehe

Forståeligt.... Hvordan fortæller i de kommende bedsteforældre nyheden om kønnet?

Anmeld

16. december 2010

Mother-love

DK skriver:

hehe det kunne være man skulle se noget mere fjernsyn... så havde jeg også vidst det... hihihihi

Anmeld

16. december 2010

Mother-love

jannebjerre skriver:

Forståeligt.... Hvordan fortæller i de kommende bedsteforældre nyheden om kønnet?

nåhh men de får det såment bare afvide... det er fordi vi får dvd med hvor scanningen er optaget på.. så det er det de skal se hehe

Anmeld

16. december 2010

Isabella_mor

jeg syntes de skulle stø med grus i stedet. det er meget bedre for miljøet og det ødelægger ikke biler, cykler, barnevogne, sko, grundvandet og vores hundes poter...

de har fattet det i sverige og i norge og i andre lande hvor de er så meget bedre til at håndtere alt det sne som der falder... 

Anmeld

16. december 2010

Laulund87

Snefnug26 skriver:

Ja jeg synes også det er mystisk, at de hvert år ikke har råd til at skovle sne og smide lidt salt

Haha ej undskyld, men den udtalelse fik mig lige til at grine lidt

Selvom jeg ikke retfærdiggør det overhovedet, er det kanon dyrt at have sneplove kørende..Min svigerfar kører sneplov til 300 kr i timen. Han kan køre op til 17 timer i stræk! Så han tjener da lidt penge og det er ikke helt billigt at få fjernet sne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.