Hvad skal i nytårsaften? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Silas&Mille

Vi ved endnu ikke om vi får gæster.

Men vi skal i hvert fald ingen steder, for nytårsaften er der bare 4 dage til jeg har termin og da jeg er førstegangsfødende er jeg lidt forsigtig med hvor meget vi skal til her de sidste 3-4 uger inden fødslen, vi ved jo ikke hvornår det pludselig går i gang 

Så vi skal bare hygge hjemme, med noget god mad og måske en god film 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

NinaNymannMadsen

vi skal over til michael og sascha ( svoger og svigerinde) og spise og så når vi har spist skal vi hjem til os selv igen da asta ikke skal være der over for længe da der kommer mange der drikker og vil ikke ha hun skal være sammen med fulde mennesker.

når asta så falder i søvn regner jeg med at jeg måske skal over til michael og sascha igen men nu må vi se om kenneth går med til det eller ej.

vi bor ret tæt på dem der er kun en opgang imellem os.

Anmeld

16. december 2010

Frøken Sørensen

Enten skal vi holde sammen med 5 vennepar. Plejer vi at gøre og har gjort det i mange år. Men vi overvejer at blive hjemme og bare holde os tre! Vi skal så meget fra d.22 og frem til nytår, så vil være dejligt med en aften bare os,god mad og hygge

Lyder hyggeligt med tur i Lalandia

Anmeld

16. december 2010

hannetheis

vi skal bare være hjemme manden, mig og vores søn. så det bliver noget god mad og en masse hyggen med film og snolder.

Anmeld

16. december 2010

Sofia

Vi skal hjem til et vennerpar, vi bliver 12 i alt. Tror det bliver rigtig hyggeligt, med god mad og alkoholfrie drinks Værtinden er også gravid!

Anmeld

16. december 2010

Loa

Sofia skriver:

Vi skal hjem til et vennerpar, vi bliver 12 i alt. Tror det bliver rigtig hyggeligt, med god mad og alkoholfrie drinks Værtinden er også gravid!

Iih lyder da også rigtig hyggeligt

Anmeld

16. december 2010

Louisiana

Kæreste, barn og jeg skulle have hygget herhjemme, men nu har jeg byttet jul med faren til sønnen, så måtte jo bytte nytår også - kan ikke undvære knægten BÅDE jul og nytår næste år! Så kæresten og jeg skal sidde alene igen i år, og måske igen kysse os ind i det nye år Hihi  Vi skal bare råhygge os to, have god mad og nyde vi har hinanden

Anmeld

16. december 2010

Loa

Louisiana28 skriver:

Kæreste, barn og jeg skulle have hygget herhjemme, men nu har jeg byttet jul med faren til sønnen, så måtte jo bytte nytår også - kan ikke undvære knægten BÅDE jul og nytår næste år! Så kæresten og jeg skal sidde alene igen i år, og måske igen kysse os ind i det nye år Hihi  Vi skal bare råhygge os to, have god mad og nyde vi har hinanden

Lyder da også fantastisk

Anmeld

16. december 2010

FrkT

Umiddelbart tror jeg ikke vi skal noget.... vi har ikke inviteret nogen eller blevet inviteret andre steder hen. Jeg skal arbejde om morgenen den 31. og om aftenen den 1. Så jeg tror bare vi skal være herhjemme og hygge med noget god mad og måske noget snolder..... vi plejer ikke at lave det vilde nytårsaften, så det kommer vi nok heller ikke til i år.

Anmeld

19. december 2010

HopinWishin

Vi er 5 par, som skiftes til at holde nytårsaften.... Dejligt med en fast tradition =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.