Hvad skal i nytårsaften? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Loa

Ja et nysgerrigt spørgsmål

Selv skal manden og jeg til Lalandia med vores datter (selvfølgelig,hehe) og mandens to kusiner og denne enes kæreste....

Glæder mig til badeland, og bare afslapning i huset med masser af spil spil spil..... Jeps vi er lidt spilleglade.... (Brætspil altså)

Så hvad skal i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Vi skal holde nytår med 6 vennepar (vi er fast 7 vennepar der ses) , og alle børnene, der er vores datter på 5 år og to andre piger på 5 år, også en masse mindre børn  Glæder mig meget ..

Min første nytårsaften som min mands kone

Anmeld

16. december 2010

TbCp

Vi skal holde et stille nytår i år.
Vi har vores datter hjemme og så har vi inviteret min veninde som er alene med sin datter og et vennepar der venter sig.
Så jeg skal lave noget god mad og så skal vi ellers bare hygge os...

Anmeld

16. december 2010

eElak

Jeg skal sooooove....

Jeg er alene hjemme med baronen (som sædvanlig), så det bliver en aften ligesom alle de andre...

Anmeld

16. december 2010

SiLiMiMa

vi skal hele banden hjem til mine forældre og fejre nytår og min bror og hans familie kommer også

Så hele min familie samlet, min mors gode mad og 6 skønne børn - kan det blive bedre?? ikke for mig

heise

Anmeld

16. december 2010

CarinaSB

Vi skal holde nytår herhjemme .. så kommer hele min familie :) Så jeg skal bare lave en masse god mad og så skal vi ellers bare hygge :)

Anmeld

16. december 2010

Karo

Godt spørgsmål...................

Anmeld

16. december 2010

Valle81

He he:0)

Vi skal bare være Kenny, mig, Anton og Asta. Vi skal bare slappe af, spise lidt god mad, skyde lidt af. Ungerne tidligt i seng, og så tror jeg vi skal hygge med lidt goe film og snoller.

Nytårsaften er ikke min kop te, så her er det helt nede på jorden:0)

Christina

Anmeld

16. december 2010

otlitrom

Vi skal rejse i julen, hjem til min kærestes familie. Men vi overvejer at lave e god nytårsmiddag for de venner vi har der, og så plejer vi at gå ned på byens torv til midnat, hvor de fleste i byen mødes og skyder raketter af sammen. Efterfølgende er der smørrebrød og fællessang i forsamlingshuset. En stille nytårs-aften, men det passer fint til gravide mig

Når vi er i DK til nytår har vi 3 vennepar vi fast ses med.. Det bliver næste år

Anmeld

16. december 2010

Diana...

Vi skal ikke det store vi skulle ha været hjemme hos et venne par men da jeg har meget slem bækkenløsning og ikke kan så meget så takket vi nej  da jeg er sikker på jeg ikke kan klare en hel aften der. 

Vi har så besluttet at vi tager ud og spiser noget mad manden, min søn og jeg og så hjem igen for så vi ikke ude så længe og jeg kan gå i seng kl 19 hvis det er det jeg har behov for. Og vi gad ikke bare sidde hjemme som en alm aften så vi tager lige ud og spiser og hjem og slapper af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.