Hvad skal i nytårsaften? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

9510

Vi skal bare være herhjemme os 4.

Nytårsaften er ikke en vigtig aften for os,, så vi skal bare have noget god mad og så se alle de andre i byen sende penge op i luften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Loa

Karo skriver:

Godt spørgsmål...................

Hehe

Der er jo også masser af tid endnu

Anmeld

16. december 2010

birthee

Vi skal være hjemme i år - det er første gang i 4 år, tror jeg... Men en stille og rolig aften, skal ha lavet os noget god mad, og så står den bare på hygge Vi skal da ha lidt fyrværkeri, noget til at fyre af så sønnen kan nå at se det, inden han skal i seng, og så et eller andet til kl. 24... Vi købte sidste år et par batterier med stor succes, det er altså nemmere at se for børnene, en eller anden raket der farer 200 meter op i luften...

Anmeld

16. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min bonus-datter og jeg skal holde nytår hos min svigermor  Der kommer min kærestes moster og hendes barnebarn på 4 år.

Min kære mand (kæreste) Skal fyre den af til nytårsfest hos nogle venner.

Anmeld

16. december 2010

Loa

sommerbarn<3 skriver:

Min bonus-datter og jeg skal holde nytår hos min svigermor  Der kommer min kærestes moster og hendes barnebarn på 4 år.

Min kære mand (kæreste) Skal fyre den af til nytårsfest hos nogle venner.

Hehe det var da en sjov sammensætning Herligt

Anmeld

16. december 2010

LenaJohansen

Jeg skal hjem til mine forældre og holde en forhåbentlig stille og rolig nytårsaften sammen med min datter der kun er 1 måned og en uge til den tid... Så håber de viser lidt hensyn og ikke drikker sig i hegnet... 

Anmeld

16. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Loa skriver:

Hehe det var da en sjov sammensætning Herligt

Også mest fordi jeg er gravid, ellers havde jeg nok været med til at fyre den af

Anmeld

16. december 2010

malenecl

Min forlovede og jeg skal hjem til min mor og stedfar og spise også senere hen til et vennepar som også venter sig. Der kommer der nogle af deres kammerater, så det skal nok blive hyggeligt . Så er ved at lokke kæresten i noget fint tøj til begivenheden

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

Vi skal hjem til mine svigerforældre. Der kommer også kærestens 2 brødre. De bestiller mad udefra, og så ellers bliver det bare en stille og rolig aften hvor mændene sikkert skal ud og fyre en masse af.

Anmeld

16. december 2010

Alberts/

jeg skal være hjemme ved min mor og spise god mad og se på fyrværkerig, har den bette og vil helst bare have en stille og rolig aften gider ikk alt det e´der drikkerig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.