Rødderne skriver:
Pas på ikke at komme over i den anden overbeskyttet boldgade, for børn skal have faste regler og klokkeslæt og vi voksne skal lige lære at stå lidt tidligere op om morgen så der bliver tid til at pusle lidt i børnehaven omkring hjemmeskoene og det med at hænge sit tøj op på knagen i boxen. Husk at afsked med et trut og en kram ikke må tage for lang tid når man er gået til farvel-vinduet og man skal af sted.
Lad være med at stresse inde i børnehaven, hvis du vil være en del af fællesskabet.
Man skal bruge mindst 5-10 minutter i rutinerne inden farvel på ca.
½-1 minut.
Hvad har det at gøre med, at hun har råbt af hendes barn? 
TS, du skal ikke bebrejde dig selv længere, du ved jo godt selv det var forkert af dig, det ville jo være værre hvis du ikke havde set det forkerte i det du havde gjort 
Jeg husker engang min mor gav mig en i røven så jeg stadig kan høre da hånden ramte, jeg var også godt 3 år, hold kæft det gjorde ondt, MEN vi boede i lejlighed og grunden til hun gjorde det var, at jeg havde fået åbnet vinduet oppe fra 4. sal og stod i vinduet på vej ud
Og lige i det jeg får det åbnet og står og kigger ud, kommer hun springene og får mig væk.. Hun bliver jo selvf. PISSE hamrende bange og ender med at jeg så får en bagi... Jeg må sige, at jeg forstår hende.. Hvad gør man lige når man ser ens datter er på vej ud af vinduet fra 4. sal!? Jeg havde gjort det samme i ret afmagt...
Men op med humøret, sket er sket DU har jo ikke slået 
Anmeld