7 mdr, mad? inspiration?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Gaia

Nalle skriver:

Nu må vi se hvad han siger til det, han har aldrig været god til kold mad hehe.

Nej min pige er altså også nogle gange svær at finde mad til. Men heldigvis blevet bedre jo ældre hun bliver og jo mere hun vænner sig til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Valle81

Mille83 skriver:

Hej Tøser

NU mangler jeg lidt inspiration syntes Nicoline får lidt for meget af det samme mad.

Morgenmad: øllebrød med frugtmos ( Havregrød vil hun ikke)

Formiddagsmad: A38 med frugtmos eller/og rugbrød med smørost eller leverpostej.

Aftensmad: Kartoffelmos med gulerod-pastinak-jordskokker el andet spændende samt laks og torsk, laks er hun dog ikke vild med.

Hvad er jeres barns livret? Har i forslag til andet mad? Så kom endelig da det hele er ved og være lidt trivielt....

Her er frikadeller med persillesovsog rødbeder et hit:0)

Moser kartofler med masser af persillesov, skører rødbederud i små fine tern og vender i og så moser jeg indmaden af en frikadelle og vender i også....

Han æder så vildt af det:0)

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Gaia skriver:

Nej min pige er altså også nogle gange svær at finde mad til. Men heldigvis blevet bedre jo ældre hun bliver og jo mere hun vænner sig til det.

Dejligt

Anmeld

16. december 2010

Mille83

Valle81 skriver:

Her er frikadeller med persillesovsog rødbeder et hit:0)

Moser kartofler med masser af persillesov, skører rødbederud i små fine tern og vender i og så moser jeg indmaden af en frikadelle og vender i også....

Han æder så vildt af det:0)

Det skal jeg da helt sikkert prøve

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Felix spiser det samme som vi får

Har du prøvet med rugbrød?? 

Sys bare mere A38 er et mellem måltid mere end et mættende måltid, hvis du forstår?? 

Anmeld

16. december 2010

Mille83

jannebjerre skriver:

Felix spiser det samme som vi får

Har du prøvet med rugbrød?? 

Sys bare mere A38 er et mellem måltid mere end et mættende måltid, hvis du forstår?? 

Er det mig du spørger? For hun får rugbrød hver dag? Trænger bare til inspiration til noget nyt

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Mille83 skriver:

Er det mig du spørger? For hun får rugbrød hver dag? Trænger bare til inspiration til noget nyt

Ja jeg skal bare lærer, at læse teksten ordenlig igennem inden jeg svarer..hehe...uuuunnndssskkyyyllld

Men altså Felix for præcis det samme som os, det er meget nemmere, så ved jeg han får varieret kost..

Anmeld

16. december 2010

Mille83

jannebjerre skriver:

Ja jeg skal bare lærer, at læse teksten ordenlig igennem inden jeg svarer..hehe...uuuunnndssskkyyyllld

Men altså Felix for præcis det samme som os, det er meget nemmere, så ved jeg han får varieret kost..

God ide, men var bare i tvivl om hun måtte det nu hvor hun "kun" er 7 mdr....? Og hvis hun må få alt, ja så er det da meget meget nemmere...

Anmeld

16. december 2010

jannebjerre

Mille83 skriver:

God ide, men var bare i tvivl om hun måtte det nu hvor hun "kun" er 7 mdr....? Og hvis hun må få alt, ja så er det da meget meget nemmere...

HUn må få alt nu

Undtagen honning og for mange rosiner... og så skal man self stadig holde igen med at salte maden, men ellers må hun få alt 

Anmeld

16. december 2010

Koen.

Hjemmelavet pizza Ja det fik jeg til aften og lærke fik kartoffelmos med grønne bønner, meeen mors pizza var meget bedre Hun spiste nok det der svar til en halv stk rugbrød ... + hendes kartoffelmos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.