7 mdr, mad? inspiration?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Bb3031

Mille83 skriver:

Skal man blende lasagne når de er 7 mdr? Hun har 3 tænder og tygger rugbrødshapsere rigtig godt.......

Umiddelbart vil jeg mene, at du ikke behøver at blende lasagnen, blot skær det ud i fine små stykker. Her får Alexander kødsovs med suppehorn (små pastas) og dem behøver jeg ikke mose yderligere. Alexander har to tænder og tygger også rugbrød rigtig godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Mille83

Nalle skriver:

Men gider de have det når det er så sur som det er?

Ellers så bland lidt frugtmos eller revet æble i

Anmeld

16. december 2010

Mille83

Peiner skriver:

Umiddelbart vil jeg mene, at du ikke behøver at blende lasagnen, blot skær det ud i fine små stykker. Her får Alexander kødsovs med suppehorn (små pastas) og dem behøver jeg ikke mose yderligere. Alexander har to tænder og tygger også rugbrød rigtig godt 

Tak - så tror jeg da nok vi skal have lasagne i aften, nogen der kender en god opskrift? haha

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Mille83 skriver:

Ellers så bland lidt frugtmos eller revet æble i

Det vil jeg da snart prøve så tak for rådet!

Anmeld

16. december 2010

Bb3031

Nalle skriver:

Her spiser Alexander det uden noget sødt sammen med. Men han lider også bare alt, hvad han bliver præsenteret for. Men prøv og hvis han laver sure miner, kan du jo altid mose lidt banan og putte i 

Anmeld

16. december 2010

Mille83

Nalle skriver:

Det vil jeg da snart prøve så tak for rådet!

Var så lidt, ellers strø lidt sukker på første gang......Men frugtmos er nok bedre tror jeg

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Peiner skriver:

Her spiser Alexander det uden noget sødt sammen med. Men han lider også bare alt, hvad han bliver præsenteret for. Men prøv og hvis han laver sure miner, kan du jo altid mose lidt banan og putte i 

Jep, tror jeg vil prøve at putte noget frugtmos i , det elskeeer han

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Mille83 skriver:

Var så lidt, ellers strø lidt sukker på første gang......Men frugtmos er nok bedre tror jeg

Ja, han er jo en stor dreng hehe.

Anmeld

16. december 2010

Gaia

Nalle skriver:

bland a-38 med lidt frugtmos, så skulle det ikke være så surt. Min pige kan rigtig godt lide det

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Gaia skriver:

bland a-38 med lidt frugtmos, så skulle det ikke være så surt. Min pige kan rigtig godt lide det

Nu må vi se hvad han siger til det, han har aldrig været god til kold mad hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.