Hvordan fletter du finger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Mumto3

DK skriver:

Hmm jeg har også lige øvet lidt, og det falder mig nok mest naturligt at venstre pegefinger er ovre den højre, til trods for at jeg er højrehåndet!

Jeg har stemt blank, så der mangler lige en stemme der!

hehe....det er nok den svarmulighed der hedder højrehåndet, ventre pegefinger øverst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Mumto3

Low skriver:

Er der ikke kun 1  pegefinger? Jeg er højrehåndet og har fingeren efter tommelfingeren nederst, hvad skal jeg så stemme?

Hmm.. nu er det mig der ikke er helt med. hvordan kan man folde hænde (flette finger) og have pegefingeren nedester, så skal jeg da virkelig vride armen om på mig selv for at det kan lade sig gøre.

Altså jeg lægger håndfladerne mod hinanden og tommefingerene op af. så fletter jeg fingerne sammen og vupti, enten ligger højre eller ventre pegefinger øverst.

Anmeld

16. december 2010

Low

Mumto3 skriver:

Hmm.. nu er det mig der ikke er helt med. hvordan kan man folde hænde (flette finger) og have pegefingeren nedester, så skal jeg da virkelig vride armen om på mig selv for at det kan lade sig gøre.

Altså jeg lægger håndfladerne mod hinanden og tommefingerene op af. så fletter jeg fingerne sammen og vupti, enten ligger højre eller ventre pegefinger øverst.

Nåe på den måde..!

Jeg sad at tænkte på at jeg skulle krydse fingere , dumme dumme mig hehe

Anmeld

16. december 2010

DK

Mumto3 skriver:

hehe....det er nok den svarmulighed der hedder højrehåndet, ventre pegefinger øverst.

Ja det ved jeg, jeg havde bare først opfattet spørgsmålet som om hvordan man flettede fingre med kæresten, og vi fletter ikke fingre derfor havde jeg stemt blankt. Det var først senere at jeg fattede (efter et lille hint) hvad det gik ud på. Og så var det jo desværre for sent når man har stemt!

Anmeld

16. december 2010

Mumto3

DK skriver:

Ja det ved jeg, jeg havde bare først opfattet spørgsmålet som om hvordan man flettede fingre med kæresten, og vi fletter ikke fingre derfor havde jeg stemt blankt. Det var først senere at jeg fattede (efter et lille hint) hvad det gik ud på. Og så var det jo desværre for sent når man har stemt!

Det havde jeg ikke tænkt på det kunne forstås på den anden måde..., men det kan jeg sagtens se nu!

Anmeld

16. december 2010

eElak

Jeg har stemt blankt, for jeg mangler en at flette fingre med...

Anmeld

16. december 2010

Mumto3

KaLee skriver:

Jeg har stemt blankt, for jeg mangler en at flette fingre med...

hehe...jeg mener nu når man fletter finger med sig selv! Altså folder hænderne.

Anmeld

16. december 2010

eElak

Mumto3 skriver:

hehe...jeg mener nu når man fletter finger med sig selv! Altså folder hænderne.

Årh pis...

Så meget for ikke at læse heeele tråden igennem...

Anmeld

16. december 2010

Mumto3

KaLee skriver:

Årh pis...

Så meget for ikke at læse heeele tråden igennem...

Ja, men det kan man jo ikke gøre hver gang...og jeg kunne måske også have udtrykt mig lidt klarer

Anmeld

16. december 2010

Frk. Himmelblå

KittyGirl skriver:

jeg forsøgte lige, at det virker helt forkert hvis jeg har højre pegefinger øverst.. så jeg har altså venstre pegefinger øverst og jeg er højrehåndet

Også her 

Hehe, sjov afstemning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.