Hvordan fletter du finger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

FrkT

Maja88 skriver:

jamen hvordan fletter fingre... for så kan man da se begge pegefingre..

Helt enig. Mine er også begge øverst hvis det er som jeg forestiller mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Maja88

FrkT skriver:

Helt enig. Mine er også begge øverst hvis det er som jeg forestiller mig

hehe rart det ikke bare er mig

Anmeld

15. december 2010

FrkT

Mumto3 skriver:

prøv lige at flette finger med dig selv! har du BEGGE pegefinger øverste? hvis du har, vil jeg meget gerne se et billed, for det kan jeg slet ikke forestille mig hvordan det kan lade sig gøre..

Jamen hvordan vender du hånden så? Vandret? sådan at dit "fletteri" ligesom peger opad? Og selve håndfladen er vandret med ydersiden opad? For så er alle mine fingre ovenpå?

Anmeld

15. december 2010

Maja88

FrkT skriver:

Jamen hvordan vender du hånden så? Vandret? sådan at dit "fletteri" ligesom peger opad? Og selve håndfladen er vandret med ydersiden opad? For så er alle mine fingre ovenpå?

præcist

Anmeld

15. december 2010

Wish upon a star

Jeg tror det skal forstås sådan at hvis du nu skulle bede en lille bøn så folder/fletter du jo hænderne. Hvis du så har foldet hænderne og lagt dem i dit skød så vender tommeltot jo op ad, og hun vil gerne vide hvilken pegefinger der er øverst... højre eller venste hånds pegefinger...

Hvis jeg har forstået det rigtgt

Jeg er Højrehåndet og min højre pegefinger er øverst

Anmeld

15. december 2010

DK

Vi fletter ikke fingre herhjemme. Vi gjorde det i starten, men jeg fik så MEGA ondt i alle fingrene efter et par dages nyforelsket-finger-fletteri, fordi jeg har en lille hånd og Mikkel har kæmpe grabber, så der var slet ikke nok mellemrum mellem mine fingre til at Mikkels kunne være der! Altså mine fingre blev tvunget fra hinanden mere end hvad de naturligt kunne.

Når vi holder i hånden nu, holder vi almindelige i hånden, undtagen at min lillefinger "fletter" ind mellem Mikkels pege og langemand! Det fungere super fint og jeg har derfor ikke gigt i hænderne idag, he he

Anmeld

15. december 2010

Maja88

B&K skriver:

Jeg tror det skal forstås sådan at hvis du nu skulle bede en lille bøn så folder/fletter du jo hænderne. Hvis du så har foldet hænderne og lagt dem i dit skød så vender tommeltot jo op ad, og hun vil gerne vide hvilken pegefinger der er øverst... højre eller venste hånds pegefinger...

Hvis jeg har forstået det rigtgt

Jeg er Højrehåndet og min højre pegefinger er øverst

nåårrrrrhhhh på den måde....

jamen så: jeg er højrehåndet og min venstre pegefinger er øverst

Anmeld

15. december 2010

M.O.A.R.

Jeg er højrehåndet og har venstre pegefinger øverst..

Hvorfor? Aner det ikke Det er det der falder mest naturlig for mine fingre

Anmeld

15. december 2010

AnneBJ

DK skriver:

Vi fletter ikke fingre herhjemme. Vi gjorde det i starten, men jeg fik så MEGA ondt i alle fingrene efter et par dages nyforelsket-finger-fletteri, fordi jeg har en lille hånd og Mikkel har kæmpe grabber, så der var slet ikke nok mellemrum mellem mine fingre til at Mikkels kunne være der! Altså mine fingre blev tvunget fra hinanden mere end hvad de naturligt kunne.

Når vi holder i hånden nu, holder vi almindelige i hånden, undtagen at min lillefinger "fletter" ind mellem Mikkels pege og langemand! Det fungere super fint og jeg har derfor ikke gigt i hænderne idag, he he

Hihi, vi fletter heller ikke fingre nærmest... pga. samme "problematik" - min hånd kan nærmest ligge inden i Jørns når vi holder almindeligt i hånd, vældig bekvemt i denne vinterkulde!

TS mente dog, når du fletter fingere med dig selv

Anmeld

15. december 2010

Sees

Jeg er venstrehåndet, og har højre pegefinger øverst..
Hvis jeg prøver det omvendt, så virker det HELT forkert for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.